کیت در حال حاضر در نگهبان در تیم بازاریابی برند سازمان رسانه ای. تجربه او در اینجا شامل ایجاد کمپین های بازاریابی برای افزایش آگاهی، علاقه و تعامل است. این شامل کار با آژانسهای خلاق برای توسعه ایدهها و پیامهای برند، و مدیریت بسیاری از کانالهای بازاریابی مختلف، از جمله رسانههای پولی و کانالهای ارگانیک است.
علاقه او به تئوری و استراتژی بازاریابی ناشی از مدرک کارشناسی ارشد او در بازاریابی است که در سال 2013 با درجه تمایز از دانشگاه اکستر اعطا شد. او به ویژه به این موضوع علاقه مند است که چگونه بازاریابی عناصر هنر و علم را با کمپین بی نقصی که تحلیل ها و بینش های انسانی را در بر می گیرد و از آنها برای ایجاد ارتباط عاطفی واقعی با مخاطبان استفاده می کند، ترکیب می کند.
اگر علاقه مند به برقراری ارتباط با کیت هستید، او را اضافه کنید لینکدین! و مراقب آخرین مقالات او در زیر باشید.
برخی از دستاوردهای اصلی او در حین کار برای گاردین عبارتند از: رهبری در کمپین بازاریابی به جدید را راه اندازی کنید شنبه مجله، توسعه استراتژی مشارکت سازمان و کار بر روی تغییر نام تجاری روزنامه در سال 2019.
قبل از گاردین، او در فضای B2B در یک تامین کننده انرژی کار می کرد. این شامل یک مخاطب هدف بسیار متفاوت بود، جایی که اکثر ارتباطات مربوط به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط و کشاورزان بود! در این نقش، او تخصص خود را در زمینه کپینویسی، از جمله ایجاد و نوشتن اولین خبرنامه شرکت، بهبود بخشید.
او از آن زمان به عنوان یک مدرس مدعو به دانشگاه اکستر بازگشته است و از حضور در بین مخاطبان به انتقال دانش به گروه فعلی دانشجویان تبدیل شده است.