گسترش جهانی در اختیار شماست

به عنوان مثال، فروشگاه ها مجبور بودند یک کمپین برای دسترسی به مردم در اسپانیا، کمپین دوم برای دسترسی به مردم در فرانسه و غیره ایجاد کنند.

شما یک راه حل ساده خواستید و ما صدای شما را شنیدیم!

معرفی: تبلیغات چند کشوری

WooCommerce یکی از اولین پلتفرم هایی است که با ارتقاء تبلیغات چند کشوری جدید گوگل یکپارچه شده است. اکنون، می‌توانید هر تعداد کشور را که می‌خواهید به یک کمپین اضافه کنید. هنگام ایجاد کمپین تبلیغاتی خود در داشبورد افزونه فهرست‌ها و تبلیغات Google، به سادگی مکان‌هایی را که می‌خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید و مکان‌هایی را که نمی‌خواهید حذف کنید.

شما حتی می توانید از رایگان استفاده کنید بازار یاب گوگل ابزاری برای شناسایی بازارهای جدید بالقوه در سراسر جهان.

کمپین های خود را ساده کنید، دسترسی خود را گسترش دهید

هنگامی که صحبت از حمل و نقل از ایالات متحده به کشورهای دیگر می شود، DHL تعدادی از منابع را برای کمک به شرکت ها برای پرش فراهم می کند. و آنها حتی با WooCommerce Shipping برای خدمات بین المللی ادغام می شوند.

یک مانع بزرگ باقی مانده است: بازاریابی کارآمد برای چندین کشور.

تبلیغات با لیست ها و تبلیغات گوگل

اگر قبلاً در سطح بین‌المللی می‌فروشید، ما شما را تشویق می‌کنیم که از مزایای فهرست‌های Google و جدیدترین ارتقاء تبلیغات استفاده کنید تا کمپین‌های تبلیغات آنلاین خود را کارآمدتر از همیشه مدیریت کنید.

این خودکار است. ساده است. فاصله بین شما و خریداران در سراسر جهان را کاهش می دهد. نتیجه نهایی: شما می توانید سریعتر بفروشید و رشد کنید.

ایجاد یک تبلیغ با گوگل که چندین کشور را هدف قرار می دهد

آیا فروشگاه شما در حال حاضر به چندین کشور می فروشد؟ یا آیا جاه طلبی دارید که برند خود را در سراسر جهان ببرد؟ اگر چنین است، در مسیر درستی قرار گرفته‌اید – گسترش در سطح بین‌المللی به شما امکان دسترسی فوری به میلیون‌ها نفر جدید را می‌دهد. جدید تبلیغات چند کشوری ویژگی موجود در فهرست‌ها و تبلیغات Google اکنون دسترسی به خریداران در بیش از یک کشور را از طریق یک کمپین ممکن می‌سازد.

فروش محصولات خود در خارج از مرزها

برای سال‌ها، تاجران WooCommerce از ابزارهای بازاریابی گوگل استفاده می‌کنند تا در مقابل مشتریان بالقوه و موجود قرار بگیرند.

اگر فقط روی ایالات متحده تمرکز کنید، فقط می توانید به این موضوع برسید 12 درصد از خرید آنلاین جهان جمعیت اما اگر به بیش از 300000 تجارت مستقر در ایالات متحده بپیوندید که محصولات صادر می کنند، به گروهی از شرکت ها تعلق خواهید داشت که به طور متوسط ​​17٪ سود بیشتری نسبت به همتایان خود دارند.

به طور سنتی، تجارت بین‌الملل به جز بزرگ‌ترین سازمان‌ها، بسیار بزرگ بوده است. اما اکنون زیرساخت‌های بیشتری برای کسب‌وکارهای کوچکی که به پلتفرم‌های محبوبی مانند WooCommerce متصل هستند، در دسترس است و به آنها امکان فروش فرامرزی را می‌دهد.

تبلیغات چند کشوری، خریداران را در سراسر جهان هدف قرار می دهد، از جمله:

  • در حال گسترش: دسترسی خود را با چندین کشور موجود در یک فید افزایش دهید.
  • بودجه بندی: همه چیز را با یک بودجه کمپین مدیریت کنید.
  • به نمایش گذاشتن: در جستجوی Google، Maps، Shopping، YouTube، Gmail، Display Network و فید Discover به بازارهای جدیدی دست پیدا کنید.
  • ردیابی: مراقب معیارهای خود باشید و کمپین های خود را مستقیماً از داشبورد WooCommerce مدیریت کنید.
  • بهینه سازی: عملکرد خود را در تمام مناطق افزایش دهید.

پازل جهانی کامل است – زمان آن رسیده که تصویر بزرگ را ببینید

پسندیدن بارگذاری…



منبع

و سال گذشته، با انتشار فهرست‌ها و تبلیغات گوگل، مدیریت همه این‌ها با یک افزونه بسیار آسان‌تر شد. این ابزار قدرتمند به طور خودکار محصولات را با Google Merchant Center همگام می کند تا بتوانید تبلیغات مبتنی بر محصول ایجاد کنید. به علاوه، می‌توانید تبلیغات ایجاد کنید و کمپین‌ها را مستقیماً در داشبورد WooCommerce مدیریت کنید.

علیرغم سهولت استفاده با افزونه فهرست‌ها و تبلیغات Google، بازاریابی در چندین کشور از شما می‌خواست که برای هر کشوری که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید، یک کمپین جداگانه ایجاد کنید.

حمل و نقل، بررسی کنید! پرداخت ها، چک کنید!

با موانع عمده ای مانند حمل و نقل، پرداخت ها و بازاریابی خارج از راه، زمان بسیار خوبی برای باز کردن فروشگاه خود در نقاط جدید جهان است. اما هنوز چند چیز وجود دارد که باید آنها را کنار بگذارید – توصیه می کنیم این پنج نکته را برای جهانی کردن فروشگاه تجارت الکترونیک خود بخوانید.

به عبارت دیگر، اگر رشد فروشگاه شما یک هدف اصلی است، وقت آن رسیده است که به گسترش بین المللی نگاه کنید.

برای تراکنش‌ها، WooCommerce Payments در بیش از ده‌ها کشور کار می‌کند، و راه‌حل‌های دیگری مانند کیف پول Viva وجود دارد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کاغذبازی‌های پیچیده مربوط به فروش بین کشورهای مختلف اروپایی را از بین ببرند.

آگهی‌های خرید، که می‌توانید آن‌ها را از طریق Merchant Center Google مدیریت کنید، محصولات خود را به افرادی که فعالانه به دنبال خرید در پلتفرم‌های Google هستند نشان می‌دهند.

مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید، در پلت فرم مناسب، با ابزار مناسب، در زمان مناسب قرار دارید. حالا شما به دنبال رویاهای خود هستید!

فهرست‌ها و تبلیغات Google را دریافت کنید