نکته این است که شما باید یک USP – پیشنهاد فروش منحصر به فرد – ایجاد کنید که ارزش چیزی را که میفروشید منتقل میکند و محصول شما را از محصولات ارزانقیمت متمایز میکند. در آن موفق شوید و مصرف کنندگان هزینه بیشتری برای آن خواهند پرداخت.
هنگامی که با مشتریان خود در این سطح عمیق تر ارتباط برقرار می کنید، قیمت کمتر عاملی در تصمیم آنها برای خرید می شود. وقتی این کار را واقعاً خوب انجام دهید، می توانید با قیمت های بالاتر بفروشید، مخصوصاً برای خدمات.
4. آنها را بسته بندی کنید
این رویکرد برای مشاغل مبتنی بر خدمات بسیار خوب عمل می کند، اما باز هم، می تواند برای مشاغل مبتنی بر محصول نیز کارساز باشد.
افزایش فروش ها به نوعی مانند پاداش های رایگان هستند، با این تفاوت که در حال حاضر مشتری بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بود به سبد خرید خود اضافه می کند.
زندگی جنوبی برجسته شده است لوازم مدرسه سرگرم کننده و چشم نواز مانند قیچی طلا، نوار شیک، کیسه های مداد، و موارد دیگر در مقاله اخیر. اینها همه گران تر از مواد استخوانی هستند که می توانید در فروشگاه های لوازم اداری تهیه کنید. اما تاثیر بصری آنی است. دانشآموزان اینها را میخواهند زیرا سرگرمکننده، متفاوت هستند و مورد توجه قرار میگیرند.
فوراً، او بیشتر از دیگران متخصص به نظر می رسد. کتاب او را متمایز می کند. او پیشنهادات بیشتری دریافت می کند، فروش بیشتری دریافت می کند و می تواند قیمت بالاتری نسبت به دیگران دریافت کند.
با استفاده از افزونه Product Bundles می توانید با WooCommerce بسته های محصول را به مشتریان خود ارائه دهید.
5. از جوایز و هدایای رایگان استفاده کنید
حتی مشاغل خرده فروشی و تجارت الکترونیک محصول محور نیز می توانند این کار را انجام دهند. بخش زیادی از آن به نحوه نامگذاری محصولاتتان بستگی دارد. نام مخاطب را صدا می کند.
اغراق آمیز بودن این استراتژی سخت است. وقتی یک هدیه رایگان یا جایزه عالی دارید، این به تنهایی می تواند بقیه محصول را بفروشد. و گاهی اوقات، اگر پاداش چیزی شبیه ورود رایگان به یک مسابقه انحصاری باشد، ممکن است حتی چیزی ملموس نفروشید، اما مردم همچنان به آن پاسخ میدهند.
به صورت آنلاین، کلید ساخت این کار هدف گذاری است. ابزارهای بازاریابی آنلاین به شما این امکان را میدهند که افراد را بر اساس سطوح درآمد، رفتارهای خرج کردن گذشته، سایتهایی که بازدید کردهاند، موقعیت مکانی و سایر دادهها هدف قرار دهید. با استفاده از آن ابزارها، می توانید محصولات خود را در مقابل افرادی که پول خرید آنها را دارند، دریافت کنید.
به قول قدیمی ها، مته را نمی خرید، سوراخ را می خرید.
اما همان فروشگاه میتواند بستهای را نیز ارائه دهد که شامل تمام تجهیزات اولیه، بهعلاوه چند افزونه مانند بستههای آغازین با طعمهای مختلف، کتابی با نکاتی در مورد دم کردن، و سایر موارد خاص باشد.
بسته نرم افزاری راحتی می فروشد. یک مشتری مجبور نیست همه این موارد را پیدا کند. و آنها ممکن است هرگز حتی فکر کرد که نگاه کند برای کتاب ببینید – بسته به شما امکان می دهد ارزش محصول را اضافه کنید و بنابراین قیمت بالاتر را توجیه می کند.
80 درصد مردم برای حق بیمه رفتند. این به نکته قبلی درباره امتناع از مصالحه در قیمت اشاره می کند، زیرا اکثر مردم خواهان محصولات با کیفیت بالاتر و بهتر هستند و هزینه بیشتری برای آنها خواهند پرداخت.
این احمقانه است؟ در واقع، تحقیقات آن را تأیید می کند. این مطالعه چندین تست انجام داد یکی از آنها متوجه شد که لباس های زنانه که به قیمت 39 دلار فروخته می شود، از همان کالای مشابه با وجود اینکه به قیمت 35 دلار فروخته می شود، بیشتر از فروش خود می رود. در واقع، قیمتهایی که با عدد 9 ختم میشوند، بهطور میانگین 24 درصد از قیمتهای پایینتر پیشی گرفتند.
در اینجا ده استراتژی برای فروش با قیمت های بالاتر و در عین حال خوشحال کردن مشتریان خود آورده شده است.
1. مصرف کنندگانی را هدف قرار دهید که پول بیشتری دارند
در مرحله بعد، شما باید محصول یا خدمات با قیمت بالاتر را در موقعیت قرار دهید تا افرادی که درآمد قابل تصرف بیشتری دارند آن را به عنوان موجود تشخیص دهند برای آنها. تقریباً با هر محصولی می توانید این کار را انجام دهید.
تصور کنید یک صاحب سگ برای خرید غذای سگ خرید می کند و وزن سگش 90 پوند است. این یک سگ بزرگ است. البته، در فروشگاه غذای حیوانات خانگی، گزینه های زیادی برای غذای سگ وجود دارد. اما اگر صاحب سگ یک گزینه را ببیند که به طور خاص به عنوان غذای سگ ارائه شده است برای سگ های بزرگ، آنها می خواهند چه کار کنند؟
موثرترین و بلند مدت ترین استراتژی برای انجام این کار استفاده از تولید سرنخ برای جذب مشتریان جدید با پیشنهادات رایگان یا ارزان قیمت است. سپس، هنگامی که اطلاعات تماس آنها را در اختیار داشتید و اولین تأثیر خوبی را ایجاد کردید، با ارسال مداوم اطلاعات ارزشمند به آنها، رابطه را تقویت می کنید. همه اش فروش چیزی نیست.
هر کسب و کاری – بله، هر کسب و کاری – می تواند کتابی ایجاد کند که برای مشتریان هدف خود جذاب باشد.
8. انتخاب بدهید
آ مطالعه انجام شد که در آن به مشتریان آبجو معمولی با قیمت 1.80 دلار و آبجو ممتاز با قیمت 2.50 دلار ارائه می شد.
برای انجام این کار، محصولات اضافی باید یک انتخاب واضح به نظر برسند. این بدان معناست که آنها نباید گران تر باشند.
نکته این است که با سه گزینه، اکثر مردم تمایل دارند گزینه های با قیمت متوسط را انتخاب کنند. این بدان معناست که ارائه انتخاب های با قیمت بالاتر منجر به درآمد بیشتر می شود.
راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و ما نمی توانیم در اینجا به همه آنها بپردازیم. اما ایده این است، افرادی که بیشتر دارند، بیشتر خرج می کنند. وقتی محصولاتی با قیمت بالاتر تولید میکنید که برای افرادی که پول بیشتری برای خرج کردن دارند جذاب باشد، آنها آنها را میخرند.
بارگذاری…