شما ممکن است برندی لوکس، برندی با ماندگاری بیشتر، برندی با طعم بهتر، برند کاملا طبیعی، برندی که به سختی به دست میآید، برند سالمتری باشید – شما این ایده را دریافت میکنید.
شما دارید مشکلات را حل می کنید در نتیجه، اعتماد ایجاد میکنید، اعتبار ایجاد میکنید و خود را به عنوان یک مرجع معرفی میکنید.
نکته این است که شما باید یک USP – پیشنهاد فروش منحصر به فرد – ایجاد کنید که ارزش چیزی را که میفروشید منتقل میکند و محصول شما را از محصولات ارزانقیمت متمایز میکند. در آن موفق شوید و مصرف کنندگان هزینه بیشتری برای آن خواهند پرداخت.
عالی… در دنیا چگونه باید انتخاب کنید؟ همشون مثل همن!
نه هر کتابی. کتابی بنویسید که بلافاصله با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار کند. یک کتاب بیش از هر چیز دیگری قدرت و تخصص را منتقل می کند. این بهترین چیز بعدی برای مصاحبه در تلویزیون، در یک پادکست، یا در یک نشریه تاثیرگذار است.
افزایش فروش ها به نوعی مانند پاداش های رایگان هستند، با این تفاوت که در حال حاضر مشتری بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بود به سبد خرید خود اضافه می کند.
به قول قدیمی ها، مته را نمی خرید، سوراخ را می خرید.
موثرترین و بلند مدت ترین استراتژی برای انجام این کار استفاده از تولید سرنخ برای جذب مشتریان جدید با پیشنهادات رایگان یا ارزان قیمت است. سپس، هنگامی که اطلاعات تماس آنها را در اختیار داشتید و اولین تأثیر خوبی را ایجاد کردید، با ارسال مداوم اطلاعات ارزشمند به آنها، رابطه را تقویت می کنید. همه اش فروش چیزی نیست.
با نام محصول شروع می شود. محصول شما به نامی نیاز دارد که آن را متفاوت، خاص، منحصر به فرد، طراحی شده برای یک هدف خاص، کمیاب به نظر برساند — شما باید نوعی کیفیت به آن بدهید که ارزش بیشتری نسبت به سایر انتخاب ها داشته باشد، و بنابراین ارزش پرداخت بیشتر برای داشتن را دارد. این به استراتژی بعدی مربوط می شود.
2. از ارزان کردن محصول خود خودداری کنید
اما همان فروشگاه میتواند بستهای را نیز ارائه دهد که شامل تمام تجهیزات اولیه، بهعلاوه چند افزونه مانند بستههای آغازین با طعمهای مختلف، کتابی با نکاتی در مورد دم کردن، و سایر موارد خاص باشد.
زندگی جنوبی برجسته شده است لوازم مدرسه سرگرم کننده و چشم نواز مانند قیچی طلا، نوار شیک، کیسه های مداد، و موارد دیگر در مقاله اخیر. اینها همه گران تر از مواد استخوانی هستند که می توانید در فروشگاه های لوازم اداری تهیه کنید. اما تاثیر بصری آنی است. دانشآموزان اینها را میخواهند زیرا سرگرمکننده، متفاوت هستند و مورد توجه قرار میگیرند.
هدف افزایش فروش، افزایش میانگین ارزش سفارش شما (AOV) است. شما گوشی را میفروشید و سپس قاب را بالا میفروشید. و سپس دو کیس دیگر را به فروش می رسانید تا آنها انتخاب و پشتیبان داشته باشند. شما عینک را می فروشید. سپس پاک کننده را بالا می فروشید.
داستان معروفی در مورد یک همبرگرفروشی وجود دارد که می خواست همبرگرهای دوبل بیشتری بفروشد زیرا حاشیه سود بهتری نسبت به همبرگرهای تکی داشتند. چگونه آن را انجام دهید؟ یک همبرگر سه تایی پیشنهاد دهید.
9. از upsells هوشمندانه استفاده کنید
محصولات ارزان قیمت معمولاً تنها یک دلیل برای خرید آنها ارائه می دهند – “صرفه جویی در پول”. خودشه. با فروش با قیمت بالاتر، شما اعلام می کنید که محصولات شما به نوعی بهتر هستند.
نکته این است که با سه گزینه، اکثر مردم تمایل دارند گزینه های با قیمت متوسط را انتخاب کنند. این بدان معناست که ارائه انتخاب های با قیمت بالاتر منجر به درآمد بیشتر می شود.
در مرحله بعد، شما باید محصول یا خدمات با قیمت بالاتر را در موقعیت قرار دهید تا افرادی که درآمد قابل تصرف بیشتری دارند آن را به عنوان موجود تشخیص دهند برای آنها. تقریباً با هر محصولی می توانید این کار را انجام دهید.
این احمقانه است؟ در واقع، تحقیقات آن را تأیید می کند. این مطالعه چندین تست انجام داد یکی از آنها متوجه شد که لباس های زنانه که به قیمت 39 دلار فروخته می شود، از همان کالای مشابه با وجود اینکه به قیمت 35 دلار فروخته می شود، بیشتر از فروش خود می رود. در واقع، قیمتهایی که با عدد 9 ختم میشوند، بهطور میانگین 24 درصد از قیمتهای پایینتر پیشی گرفتند.
اما اینها وسایل مدرسه هستند، مردم. اگر آنها می توانند پس تو هم می توانی.
3. مشکل را بفروشید نه راه حل
سپس، آنها یک گزینه ارزانتر 1.60 دلاری اضافه کردند. هیچ یک از افراد حاضر در مطالعه آن را انتخاب نکردند، اما 80٪ از آنها اکنون گزینه 1.80 دلار را انتخاب کردند. بنابراین در مقایسه با ارائه دو گزینه، پول خود را از دست دادند.
هر کسب و کاری – بله، هر کسب و کاری – می تواند کتابی ایجاد کند که برای مشتریان هدف خود جذاب باشد.
8. انتخاب بدهید
در اینجا ده استراتژی برای فروش با قیمت های بالاتر و در عین حال خوشحال کردن مشتریان خود آورده شده است.
1. مصرف کنندگانی را هدف قرار دهید که پول بیشتری دارند
حتی مشاغل خرده فروشی و تجارت الکترونیک محصول محور نیز می توانند این کار را انجام دهند. بخش زیادی از آن به نحوه نامگذاری محصولاتتان بستگی دارد. نام مخاطب را صدا می کند.
هنگامی که با مشتریان خود در این سطح عمیق تر ارتباط برقرار می کنید، قیمت کمتر عاملی در تصمیم آنها برای خرید می شود. وقتی این کار را واقعاً خوب انجام دهید، می توانید با قیمت های بالاتر بفروشید، مخصوصاً برای خدمات.
4. آنها را بسته بندی کنید
آنها به احتمال زیاد آن مارک را خریداری می کنند – حتی اگر هزینه بیشتری داشته باشد. چرا؟ زیرا به طور خاص به آنها می فروشد. مخاطبش را صدا می کند. آن برند غذای سگ روی صاحبان سگ های کوچکی که آن را نمی خرند تمرکز نمی کند. با قیمت بالاتری به فروش می رسد، منحصراً به صاحبان سگ بزرگ.
وقتی این کار را به خوبی انجام دهید، دیگر به مخاطبان عام نمی فروشید، بلکه به آنها می فروشید شما حضار. و آنها به شما پول بیشتری می دهند زیرا شما را می شناسند، دوست دارند و به شما اعتماد دارند.
آ مطالعه انجام شد که در آن به مشتریان آبجو معمولی با قیمت 1.80 دلار و آبجو ممتاز با قیمت 2.50 دلار ارائه می شد.
سازمان بهداشت جهانی در حال فروش امور بیش از چی آنها در حال فروش هستند، و یک کتاب همه چیز در مورد “چه کسی” است.
راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و ما نمی توانیم در اینجا به همه آنها بپردازیم. اما ایده این است، افرادی که بیشتر دارند، بیشتر خرج می کنند. وقتی محصولاتی با قیمت بالاتر تولید میکنید که برای افرادی که پول بیشتری برای خرج کردن دارند جذاب باشد، آنها آنها را میخرند.
حتی برای وسایل مدرسه.
فرض کنید میخواهید آشپزخانهتان را بازسازی کنید، و به یکی از آن وبسایتهایی میروید که همه دستسازان و متخصصان خانهسازی خودشان را به فروش میرسانند. تنها در چند دقیقه هفت بازسازی کننده آشپزخانه را پیدا می کنید. همه آنها عالی به نظر می رسند. همه آنها با تجربه و آگاه به نظر می رسند. همه آنها نقدهای خوبی دارند. همه آنها مایلند بیرون بیایند و “مشاوره و برآورد رایگان” به شما بدهند.
بارگذاری…