10 استراتژی برای موفقیت فروشگاه شما

آمار نشان می دهد که سایتی که در یک ثانیه بارگذاری می شود، تبدیل به آن می شود نرخ را سه برابر کنید از سایتی که بارگیری آن پنج ثانیه طول می کشد – بنابراین سرعت بسیار مهم است!

در سال 2023، بازده به همان اندازه بخشی از تجارت الکترونیکی است که خرید.

اولین؟ جلوگیری از وقوع گاری های رها شده در وهله اول. خوب…جلوگیری می کند شاید کلمه درستی نباشد چرخ دستی‌های رها شده یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر از زندگی تجارت الکترونیک هستند – بنابراین هرگز به طور کامل از آنها بسته نخواهید شد. اما این رویکرد بر کاهش احتمال اینکه مشتریان شما سبد خرید خود را قبل از زدن دکمه «خرید» رها کنند، تمرکز دارد.

ما می‌توانیم در تمام طول روز در مورد اینکه چگونه وب‌سایت خود را برای موبایل‌پسندتر کنیم، سخن بگوییم – اما فکر می‌کنیم راهنمای جامعی که قبلاً گردآوری کرده‌ایم این کار را به خوبی انجام می‌دهد!

#4. از بازاریابی مجدد استفاده کنید

هدف قرار دادن کسانی که هنگام مرور وب سایت شما سبد خرید خود را رها کرده اند – چه با ایمیل باشد چه تبلیغات – «بازاریابی مجدد» نامیده می شود.

یکی از راه های مقابله با رها شدن گاری قبل از وقوع؟ محدود کردن تعداد مراحل مورد نیاز مشتری برای خرید.

سال 2023 است و مخاطبان آنلاین شما زمان کمتری نسبت به همیشه دارند. بنابراین جای تعجب نیست که هر چه سرعت وب سایت شما کندتر باشد، احتمال خرید آنها کمتر است.

یکی از منابع اصلی رها کردن سبد خرید آنلاین، ترس مصرف‌کننده است که وقتی محصول به دستش می‌رسد، آن چیزی که انتظارش را داشتند نباشد. به هر حال، مشتریانی که به صورت آنلاین لباس یا آرایش می‌خرند، این فرصت را ندارند که آن را امتحان کنند یا ببینند قبل از خرید چگونه به نظر می‌رسد – اگر خوب به نظر نرسد چه؟

گروه دوم استراتژی ها ماهیت اجتناب ناپذیر گاری های رها شده را می پذیرند. در عوض، سعی می‌کند از وقوع آنها جلوگیری نکند، بلکه سعی می‌کند زمانی که مشتری سبد خرید خود را رها می‌کند، دوباره با آن مشتری تعامل کند.

در زیر، همه پایه‌ها را پوشش می‌دهیم – 10 تکنیک برتر بازیابی سبد خرید رها شده برای سال 2023 را شرح می‌دهیم.

ارائه حمل و نقل رایگان یک استراتژی عالی برای بازیابی سبد خرید رها شده است – اما مطمئناً برای همه مشاغل مناسب نیست. (به خصوص موارد کوچکتر با بودجه کم!) اما حتی اگر نمی توانید حمل و نقل را رایگان کنید، حداقل آن را انجام دهید آسان

اگر در مورد نحوه هزینه اقلام خود شفاف نیستید – حداقل تا زمانی که زمان پرداخت مشتری فرا رسد – این احتمال وجود دارد که آنها از این مبلغ خودداری کنند. این باعث می شود که آنها سبد خرید خود را رها کنند … و شما قطعات را بردارید!

شماره 10. بازگشت را آسان کنید

وقتی یک گاری رها می شود، مجبورید برای جذب مجدد مشتری به سرعت اقدام کنید – و ایمیل ها یکی از سریع ترین و موثرترین راه ها برای انجام این کار هستند.

گواهینامه ها اثبات اجتماعی قدرتمندی هستند – و آنها می توانند در تبدیل مشتری که “امام و اهنگ” در مورد پیگیری خرید دارد، حیاتی باشند.

وقتی نوبت به فروش آنلاین می رسد، وضوح حیاتی است. این توضیحات واضح محصول، تصاویر واضح محصول، و – شاید مهمتر از همه – محصول واضح است قیمت.

به عنوان مثال، ویژگی خرید یک دکمه آمازون را در نظر بگیرید، که به مشتری اجازه می دهد – با ارائه جزئیات و اولویت های حمل و نقل ذخیره شده – با یک کلیک پرداخت را انجام دهد. با کاهش میزان اصطکاک در صندوق، این ویژگی را دارد احتمال عذاب وجدان خریدار را قبل از اینکه مشتری فرصت تکمیل خرید خود را داشته باشد به حداقل می رساند.

#6. اعتماد را با گواهینامه ها توسعه دهید

پس از آن، اولین درگاه تماس شما هنگام تلاش برای کاهش نرخ بازیابی سبد خرید رها شده سایت، افزایش سرعت وب سایت شما است. آن را حسابرسی کنید، تعداد پلاگین ها را کاهش دهید، تصاویر خود را بهینه کنید، و – در صورت لزوم – طراحی سایت خود را حذف کنید. تم فانتزی شما ممکن است نگاه کن خوب. اما به احتمال زیاد حاوی کدهای اضافی زیادی است که سایت شما را در هم می اندازد – و شما نمی خواهید سبک را بر فروش ترجیح دهید.

نرخ رها کردن سبد خرید بالاست. و در تلفن همراه، آنها هستند حتی بالاتر.

بیایید حفاری کنیم!

#1. سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

به هر حال شما انتخاب می کنید که برای مشتریان خود بازاریابی مجدد کنید، یک چیز ضروری است – سفارشی کردن کام های خود برای خریدار. این بدان معناست که محصولات خاصی را که آنها به سبد خرید خود اضافه کرده‌اند برجسته کنید و از داده‌های دیگر استفاده کنید – مانند بخش‌هایی از وب‌سایت شما که بیشتر وقت خود را صرف آن کرده‌اند – تا به آنها پیشنهادی بدهید که نمی‌توانند رد کنند.

#5. مراحل پایین تر برای خرید

با ارائه ضمانت هایی مانند بازگرداندن پول آنها در صورت عدم رضایت، شما این کار را خواهید کرد این اضطراب پیش از خرید را به تاریخ واگذار کنید – و شاهد کاهش شدید نرخ سبد خرید خود باشید!

#8. گزینه های حمل و نقل آسان را ارائه دهید

اگر دو کلمه وجود دارد که باعث تیز کردن گوش مشتری می شود، “ارسال رایگان” است.

می خواهید در مورد اینکه چرا سرعت در سال 2023 اهمیت دارد بیشتر بدانید؟ ما تو را داریم

#2. از ایمیل های سبد خرید رها شده استفاده کنید

چون رها خواهند شد!



منبع

همچنین می‌توانید حمل و نقل را با نرخ ثابت ارائه دهید (بنابراین مشتریان همیشه می‌دانند که چقدر می‌پردازند، هر چه بخرند) یا نرخ‌های حمل و نقل بلادرنگ را انتخاب کنید. اینها اندازه و وزن بسته را برای ارائه نرخ سفارشی در نظر می گیرند – و اطمینان می دهند که مشتری هرگز بیش از حد شارژ نمی شود. (برای وفاداری مشتری نیز خوب است!)

#9. شفافیت قیمت پیشنهاد

چرا که نه؟ هیچ کس دوست ندارد تا مرحله پرداخت تمام شود تا ببیند که مجموع 19.99 دلاری که انتظار داشتند به 32.99 دلار رسیده است.

در حقیقت، 20 تا 30 درصد از هر چیزی که به صورت آنلاین خریداری شده است، پس فرستاده می شود – بنابراین یک سیاست بازگشت ساده بسیار مهم است. بدون یک – یا سیاستی که به مخاطبان آنلاین شما نشان می دهد که بازگرداندن کالاهای آنها ممکن است یک فرآیند دشوار یا کاملاً غیرقابل استفاده باشد – می توانید جیرجیرک ها را به صدا درآورید و یک ماهی را برای چرخیدن در چرخ دستی های خود به کار بگیرید.

تو می خواهی که خرید را تا حد امکان برای مشتریان آسان کنید. این به معنای ارائه توانایی پرداخت به عنوان مهمان (ارائه حداقل جزئیات برای خرید، به جای ایجاد یک حساب کاربری برای انجام این کار)، و از بین بردن تمام دردسرها از فرآیند است.

هنگامی که نوبت به کاهش احتمال رها کردن سبد خرید توسط بازدیدکنندگان سایت شما می رسد، دو مجموعه از استراتژی ها وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

استراتژی در اینجا ساده است – پس از اینکه مشتری شما سبد خرید خود را رها کرد، با ایمیلی تماس بگیرید که موارد یا خدماتی را که دوست دارند به اندازه کافی روی آن کلیک کنند یادآوری کند.. اگر احساس می کنید اضافی متقاعد کننده است، حتی می توانید در برخی از معاملات و تخفیف های آبدار – روی همان محصولاتی که آنها به آنها ابراز علاقه کرده اند – وارد کنید تا آنها را از خط خارج کنید.

اسکرین شات ایمیل بازیابی سبد خرید ویرجین رها شده
آیا ارتقای صندلی های خود را تمام نکرده اید؟ ویرجین می داند … و آنها به دنبال شما می آیند!

#3. بهینه سازی برای موبایل

داده ها نیز از این موضوع پشتیبانی می کنند – میانگین نرخ کلیک ایمیل های سبد خرید رها شده 21٪ است. هنوز بهتره؟ عظیم 10% از کاربرانی که از طریق کلیک انجام می دهند، اراده خواهند کرد تبدیل.

در دستگاه های تلفن همراه، نرخ سبد خرید رها شده تقریباً 86٪ است – و با در نظر گرفتن بیشتر بازدیدکنندگان سایت شما در گوشی های هوشمند و تبلت های خود شما را بررسی می کنند (به جای رایانه های رومیزی)، این چیزی است که باید به آن توجه کنید.

چگونه؟ به مشتریان اجازه دهید از چندین گزینه حمل و نقل انتخاب کنند – مانند استاندارد، تسریع شده و یک شبه – و آنها را از وضعیت سفارش خود مطلع کنید از طریق اعلان‌ها و به‌روزرسانی‌های ردیابی بی‌درنگ.

این یک پرس و جو رایج است، اما – به لطف تضمین می کند – همچنین قابل مدیریت است.

بررسی‌ها و گواهی‌ها اعتماد را ایجاد می‌کنند و اصالت بیشتری به کسب‌وکار، برند و محصولات شما می‌افزایند. اما به سادگی داشتن توصیفات کافی نیست شما نیاز دارید آنها را در نقاط تماس استراتژیک کلیدی در سفر مشتری قرار دهید. یک گواهی نامه خوب در صفحه پرداخت می تواند سطح اعتماد را به چیزی که می فروشید افزایش دهد – در فقط زمان مناسب.

اسکرین شات نظرات و توصیفات مشتریان کوالا
کوالا، یک ارائه‌دهنده تشک، از قدرت بررسی‌ها و توصیفات مشتریان پنج ستاره استفاده می‌کند تا نرخ سبد خرید رها شده خود را پایین نگه دارد.

#7. گارانتی ها را ارائه دهید