به عنوان مثال، یک مشاور املاک می تواند از چک لیست «خرید اولین خانه خود» به عنوان آهنربا استفاده کند. بعید به نظر می رسد که این پیچیده باشد، اما می تواند به خریدارانی که برای اولین بار اقدام می کنند کمک کند تا از اشتباهات پرهزینه بالقوه اجتناب کنند.
ارائه دسترسی به یک جامعه مرتبط در ازای اطلاعات می تواند راه خوبی برای ایجاد یک بانک سالم از سرنخ ها باشد. به عنوان مثال، یک تامین کننده تجهیزات پخت ممکن است یک گروه خصوصی در فیس بوک برای علاقه مندان به پخت خانه راه اندازی کند. سپس می توانند مشاوره مستقیم ارائه دهند و در طول زمان محتوای انحصاری را برای گروه منتشر کنند. در ازای دسترسی، اعضای گروه اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به نوع محصولات پخت مورد استفاده خود را ارائه خواهند داد.
وبینارها می توانند راهی هوشمندانه برای ارائه محتوای لحظه ای به روشی بسیار جذاب باشند. استفاده از دسترسی به وبینار برای جمع آوری داده های شرکت کنندگان می تواند یک آهنربای هوشمند باشد.
به عنوان مثال، یک کسب و کار کپی رایتینگ ممکن است مجموعهای از ویدیوها را ایجاد کند که به مشتریان بالقوه نشان میدهد چگونه یک برنامه بازاریابی محتوای قاتل ایجاد کنند. این امر علاقه مندان به بازاریابی محتوا را برای کسب و کار خود جذب می کند. این افراد همچنین به احتمال زیاد مشتریان با ارزشی با ارزش برای یک تجارت کپی رایتینگ هستند.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: با ارسال ایمیل های بازاریابی که حاوی یادداشت هایی از اسلایدهای ارائه پس از وبینار هستند، بلافاصله با شرکت کنندگان در وبینار خود درگیر شوید. این یک راه خوب برای علاقه مند کردن آنها به ایمیل شما است و در عین حال آنها را تشویق می کند تا در مورد محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
کتابهای الکترونیکی یکی از تثبیتترین ایدههای آهنربای سرب هستند.
شماره 10. وبینارها
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: ویدیوهای آموزش شما لازم نیست فوق العاده صیقلی یا بسیار ویرایش شده باشند. با این حال، آنها باید از نظر بصری جذاب و ساده برای پیروی باشند. مطمئن شوید که از یک کارمند کاریزماتیک استفاده میکنید، یا از یک حرفهای برای معرفی برند خود استفاده میکنید، و برای ترسیم مراحلی که در ویدیوهایتان اجرا میکنید، وقت بگذارید.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: با جعبه ابزار خود بیش از حد متمرکز شوید. فرآیند یا وظیفه ای را پیدا کنید که برای مشتری شما دردسر خاصی دارد، سپس تمام منابعی را که برای اجرای آسان آن فرآیند یا کار نیاز دارند جمع آوری و ایجاد کنید.
Shopify مقاله ای را منتشر کرده است که هدیه می دهد ایده های تجاری به صورت رایگان. با این حال، این شامل یک آهنربای سرب برای افراد میشود که اگر میخواهند ایدههای تجاری بیشتری مستقیماً به صندوق ورودی آنها ارسال شود، آن را پر کنند.
ویدئوها بدون شک جذاب ترین فرم محتوا هستند. استفاده از این رسانه برای کمک به مشتریان بالقوه شما برای انجام کاری مهم می تواند یک آهنربای سرب بسیار ارزشمند برای ایجاد باشد.
هر چقدر هم که ساده به نظر برسد، یک چک لیست می تواند یک محتوای قدرتمند و بسیار ارزشمند باشد. این امر به ویژه زمانی صادق است که توسط یک تجارت معتبر در یک صنعت پرمخاطب ارائه شود.
جعبه ابزار مجموعه ای از منابع است که می تواند به افراد یا کسب و کارها کمک کند تا یک کار خاص را به سرعت و کارآمد انجام دهند. ایجاد یک جعبه ابزار میتواند شامل استفاده از چندین آهنربای سربی دیگر باشد که در این مقاله به آنها اشاره کردهایم، مانند ویدیوها، قالبها و برگههای تقلب.
#3. ایده ها و نکات تجاری
یک جعبه ابزار خوب در کنار هم میتواند زندگی مشتری شما را به طور قابل توجهی آسانتر کند، بنابراین آن را به آهنربایی قدرتمند تبدیل میکند.
کاغذهای سفید راهی عالی برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما هستند. آنها تلاش زیادی برای ایجاد می کنند و باید اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار خوانندگان قرار دهند. کاغذهای سفید همچنین می توانند یکی از بهترین آهنرباهای سربی را بسازند.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: چک لیست های خود را برای دنبال کردن ساده کنید. کسانی که چک لیست ها را دانلود می کنند، معمولاً به دنبال آسان کردن زندگی خود هستند، در حالی که از اشتباهات پرهزینه یا شرم آور اجتناب می کنند.
“چرا خلاصه تکمیل شده خود را برای نقل قول برای ما ارسال نمی کنید؟”
#8. جعبه ابزار
به عنوان مثال، یک حسابدار ممکن است فهرستی از “20 مورد از سودآورترین کسب و کارها برای شروع در سال 2022” ایجاد کند. این احتمالاً علاقهمندان به راهاندازی کسبوکارهای متعدد را جذب میکند و این نوع افراد معمولاً از همکاری با حسابداران بزرگ سود میبرند.