10 ایده آهنربایی سرب که برای سال 2022 کار می کنند


#1. ویدیوهای چگونه

آکادمی HubSpot
آکادمی HubSpot راهنماهای نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی، تولید محتوا و موارد دیگر را ارائه می دهد.

ویدئوها بدون شک جذاب ترین فرم محتوا هستند. استفاده از این رسانه برای کمک به مشتریان بالقوه شما برای انجام کاری مهم می تواند یک آهنربای سرب بسیار ارزشمند برای ایجاد باشد.

به عنوان مثال، یک کسب و کار کپی رایتینگ ممکن است مجموعه‌ای از ویدیوها را ایجاد کند که به مشتریان بالقوه نشان می‌دهد چگونه یک برنامه بازاریابی محتوای قاتل ایجاد کنند. این امر علاقه مندان به بازاریابی محتوا را برای کسب و کار خود جذب می کند. این افراد همچنین به احتمال زیاد مشتریان با ارزشی با ارزش برای یک تجارت کپی رایتینگ هستند.

این نوع آهنربای سربی مخصوصاً برای مشاغلی که خدمات ارائه می دهند مناسب است. این به این دلیل است که شما می‌توانید راهنمایی‌های تکمیلی بی‌شماری، ترفندها و مهارت‌های پیرامون پیشنهادتان را ارائه دهید.

یکی از بهترین نمونه های آهنربای سربی از این نوع می باشد آکادمی HubSpot، جایی که آنها راهنماهای بی شماری را در مورد همه چیز از مدیریت رسانه های اجتماعی گرفته تا تولید محتوا ارائه می دهند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: ویدیوهای آموزش شما لازم نیست فوق العاده صیقلی یا بسیار ویرایش شده باشند. با این حال، آنها باید از نظر بصری جذاب و ساده برای پیروی باشند. مطمئن شوید که از یک کارمند کاریزماتیک استفاده می‌کنید، یا از یک حرفه‌ای برای معرفی برند خود استفاده می‌کنید، و برای ترسیم مراحلی که در ویدیوهایتان اجرا می‌کنید، وقت بگذارید.

#2. چک لیست ها

هر چقدر هم که ساده به نظر برسد، یک چک لیست می تواند یک محتوای قدرتمند و بسیار ارزشمند باشد. این امر به ویژه زمانی صادق است که توسط یک تجارت معتبر در یک صنعت پرمخاطب ارائه شود.

به عنوان مثال، یک مشاور املاک می تواند از چک لیست «خرید اولین خانه خود» به عنوان آهنربا استفاده کند. بعید به نظر می رسد که این پیچیده باشد، اما می تواند به خریدارانی که برای اولین بار اقدام می کنند کمک کند تا از اشتباهات پرهزینه بالقوه اجتناب کنند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: چک لیست های خود را برای دنبال کردن ساده کنید. کسانی که چک لیست ها را دانلود می کنند، معمولاً به دنبال آسان کردن زندگی خود هستند، در حالی که از اشتباهات پرهزینه یا شرم آور اجتناب می کنند.

#3. ایده ها و نکات تجاری

وبلاگ Shopify
Shopify از طریق محتوای وبلاگ خود، کسب و کارها را هدف قرار می دهد و ایده ها و نکات مفیدی را به اشتراک می گذارد.

برای کسب‌وکارهایی که مشتریان کارآفرین را هدف قرار می‌دهند، یک فهرست ساده از ایده‌ها یا نکات کسب‌وکار عالی می‌تواند یک ابزار تولید سرنخ بسیار موفق باشد.

چرا؟ زیرا کارآفرینان همیشه به دنبال موفقیت بزرگ بعدی خود هستند یا به دنبال راه هایی برای بهبود کسب و کار فعلی خود هستند.

به عنوان مثال، یک حسابدار ممکن است فهرستی از “20 مورد از سودآورترین کسب و کارها برای شروع در سال 2022” ایجاد کند. این احتمالاً علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب‌وکارهای متعدد را جذب می‌کند و این نوع افراد معمولاً از همکاری با حسابداران بزرگ سود می‌برند.

Shopify مقاله ای را منتشر کرده است که هدیه می دهد ایده های تجاری به صورت رایگان. با این حال، این شامل یک آهنربای سرب برای افراد می‌شود که اگر می‌خواهند ایده‌های تجاری بیشتری مستقیماً به صندوق ورودی آنها ارسال شود، آن را پر کنند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: بینش بیشتری از ایده کسب و کار به تنهایی ارائه دهید. زمانی را برای برجسته کردن این موضوع اختصاص دهید که چرا این ایده عالی است، چقدر ممکن است هزینه داشته باشد و بازده بالقوه آن چقدر می تواند باشد.

#4. کتاب های الکترونیکی

منفی کتاب الکترونیکی اینستاگرام
کتاب‌های الکترونیکی زمان‌بر اما با ارزش بالایی هستند.

کتاب‌های الکترونیکی یکی از تثبیت‌ترین ایده‌های آهنربای سرب هستند.

آنها به خوبی کار می کنند زیرا سطح بالایی از ارزش را به میز می آورند و همچنین زمان قابل توجهی را برای ایجاد سرمایه گذاری می کنند. این بدان معناست که مردم معمولاً برای تبادل اطلاعات شخصی برای دسترسی به اطلاعات موجود در کتاب الکترونیکی بازتر هستند.

در برابر یک کتاب الکترونیکی رایگان در بازاریابی اینستاگرام ارائه می دهد به امید جمع آوری اطلاعات از کسب و کارهایی که علاقه مند به رشد اکانت اینستاگرام خود و استفاده از پلتفرم هستند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: از آنجایی که کتاب الکترونیکی شما باید مملو از اطلاعات ارزشمند باشد، اطمینان حاصل کنید که آنچه را که در صفحه تولید سرنخ شما پوشش داده شده است، روشن کرده اید. مثال Kontra با استفاده از یک لیست کوتاه از همه چیزهایی که از کتاب الکترونیکی آن خواهید آموخت، این کار را به خوبی انجام می دهد.

#5. دسترسی به جامعه

جوامع آنلاین با مدیریت خوب می توانند منابع بسیار ارزشمندی باشند. این ها را می توان در بسیاری از سیستم عامل ها، از گروه های فیس بوک و لینکدین، تا انجمن های اختصاصی میزبانی کرد.

ارائه دسترسی به یک جامعه مرتبط در ازای اطلاعات می تواند راه خوبی برای ایجاد یک بانک سالم از سرنخ ها باشد. به عنوان مثال، یک تامین کننده تجهیزات پخت ممکن است یک گروه خصوصی در فیس بوک برای علاقه مندان به پخت خانه راه اندازی کند. سپس می توانند مشاوره مستقیم ارائه دهند و در طول زمان محتوای انحصاری را برای گروه منتشر کنند. در ازای دسترسی، اعضای گروه اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به نوع محصولات پخت مورد استفاده خود را ارائه خواهند داد.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: این نوع آهنربای سربی می تواند بسیار قانع کننده باشد زیرا به جای یک ضربه ارزش، ارزش ثابتی را در طول زمان ارائه می دهید. با این حال، این رویکرد تنها در صورتی کارساز خواهد بود که برای تعدیل، ویرایش و انتشار محتوای ارزشمند در گروه زمان و تلاش صرف کنید.

#6. برگه های تقلب

برگه های تقلب یک راه عالی برای کمک به حافظه شما هستند، به خصوص در هنگام انجام کارهای پیچیده. به همین دلیل است که یک برگه تقلب حساب شده و ماهرانه در کنار هم می تواند آهنربای قوی برای سرنخ ها باشد.

به عنوان مثال، یک شرکت پشتیبانی فناوری اطلاعات ممکن است یک برگه تقلب از میانبرها برای یک نرم افزار خاص که پشتیبانی می کند ایجاد کند. کسانی که فرم سرنخ را پر می کنند به احتمال زیاد کاربران آن نرم افزار خواهند بود، بنابراین به شرکت پشتیبانی فناوری اطلاعات سرنخ با ارزشی ارائه می دهند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: برگه تقلب خود را تا حد امکان مختص پیشنهاد خود قرار دهید، زیرا به شما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کنید که همه سرنخ ها با کیفیت بالا و مرتبط با پیشنهاد شما هستند.

شماره 7. قالب ها

الگوها می توانند در زمان و تلاش قابل توجهی صرفه جویی کنند. استفاده از یک الگو به عنوان آهنربای سرب، کسانی را که می خواهند کار را سریع و با استاندارد مناسب انجام دهند، مجبور می کند آن را دانلود کنند.

به عنوان مثال، یک آژانس بازاریابی می‌تواند یک الگوی «چگونه آژانس بازاریابی خود را خلاصه کنید» ارائه دهد که مشتریان بالقوه را دقیقاً در مورد چه اطلاعاتی و چه سطحی از اطلاعات باید در خلاصه آژانس گنجانده شود، راهنمایی می‌کند. بهتر از همه، آنها همچنین می توانند یک فراخوان قدرتمند برای اقدام مانند:

“چرا خلاصه تکمیل شده خود را برای نقل قول برای ما ارسال نمی کنید؟”

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: قالب‌ها قرار است زندگی را آسان‌تر کنند، بنابراین مطمئن شوید که هر قالبی که ایجاد می‌کنید قابل درک و ساده است.

#8. جعبه ابزار

جعبه ابزار مجموعه ای از منابع است که می تواند به افراد یا کسب و کارها کمک کند تا یک کار خاص را به سرعت و کارآمد انجام دهند. ایجاد یک جعبه ابزار می‌تواند شامل استفاده از چندین آهن‌ربای سربی دیگر باشد که در این مقاله به آنها اشاره کرده‌ایم، مانند ویدیوها، قالب‌ها و برگه‌های تقلب.

یک جعبه ابزار خوب در کنار هم می‌تواند زندگی مشتری شما را به طور قابل توجهی آسان‌تر کند، بنابراین آن را به آهن‌ربایی قدرتمند تبدیل می‌کند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: با جعبه ابزار خود بیش از حد متمرکز شوید. فرآیند یا وظیفه ای را پیدا کنید که برای مشتری شما دردسر خاصی دارد، سپس تمام منابعی را که برای اجرای آسان آن فرآیند یا کار نیاز دارند جمع آوری و ایجاد کنید.

#9. کاغذهای سفید

کاغذ سفید onalytica IRM
کسب‌وکاری، مانند Onalytica، می‌تواند از کاغذهای سفید برای تولید سرنخ‌های جدید استفاده کند.

کاغذهای سفید راهی عالی برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما هستند. آنها تلاش زیادی برای ایجاد می کنند و باید اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار خوانندگان قرار دهند. کاغذهای سفید همچنین می توانند یکی از بهترین آهنرباهای سربی را بسازند.

Onalytica، یک شرکت نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار، از کاغذهای سفید مانند خود استفاده کرده است.راهنمای عملی قطعی IRM” برای گرفتن سرنخ از طرف کسانی که علاقه مند به توسعه روابط تأثیرگذار در تجارت خود هستند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: ایجاد وایت پیپرها با همکاری اینفلوئنسرهای صنعت به شما کمک می کند تا زمانی که آهنربای اصلی فعال شد، دسترسی بهتری داشته باشید.

شماره 10. وبینارها

وبینارها می توانند راهی هوشمندانه برای ارائه محتوای لحظه ای به روشی بسیار جذاب باشند. استفاده از دسترسی به وبینار برای جمع آوری داده های شرکت کنندگان می تواند یک آهنربای هوشمند باشد.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: با ارسال ایمیل های بازاریابی که حاوی یادداشت هایی از اسلایدهای ارائه پس از وبینار هستند، بلافاصله با شرکت کنندگان در وبینار خود درگیر شوید. این یک راه خوب برای علاقه مند کردن آنها به ایمیل شما است و در عین حال آنها را تشویق می کند تا در مورد محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.



منبع