عکس محصول با کیفیت بالا – برخلاف خرید حضوری، هنگام خرید آنلاین، نمیتوانید محصول را قبل از خرید ببینید، نگه دارید یا آزمایش کنید. در عوض، شما باید تنها به عکس های محصول تکیه کنید. به همین دلیل گنجاندن تصاویر باکیفیت که محصولات شما را از زوایای مختلف نشان می دهد بسیار مهم است تا کاربران را متقاعد به خرید کنند.
پاک کردن دسته بندی محصولات – اگر محصولات زیادی را در وب سایت خرید آنلاین خود می فروشید، باید دسته بندی محصولات واضحی را بگنجانید که به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، بدون اینکه نیازی به جستجو در فهرست هر محصول باشد.
ناوبری آسان – شما باید تجربه خرید در وب سایت خود را مانند خرید حضوری آسان کنید. همه می دانند که چگونه در یک مغازه پیمایش کنند، راهروها را مرور کنند و در صندوق ها پرداخت کنند و روند خرید آنلاین نیز باید تقریباً یکسان باشد.
تسویه حساب ساده – درست مانند ناوبری وب سایت خود، باید مطمئن شوید که فرآیند پرداخت برای خرید ساده و واضح است. یک نکته برای بهینهسازی صفحه پرداخت این است که اطمینان حاصل شود که کاربران قبل از اینکه بتوانند خرید خود را تکمیل کنند، مراحل زیادی برای انجام آنها وجود ندارد.
اول از همه، چه چیزی یک وب سایت خرید آنلاین عالی را می سازد؟ ما ویژگیهای کلیدی را در زیر فهرست کردهایم که به وبسایتهای خرید آنلاین کمک میکنند تا مشتریان را جذب کنند.
دارای مارک خوب – یک وب سایت با برند خوب به ایجاد اعتماد در فروشگاه تجارت الکترونیک شما کمک می کند. خرید آنلاین برای برخی از کاربرانی که میترسند پول خود را از دست بدهند هنوز یک تجربه نگرانکننده است. با نمایش نام تجاری واضح در سراسر وب سایت خود، نشان می دهید که قانونی و قابل اعتماد هستید.