هیچ مشتری نمیخواهد برای حمل و نقل هزینه بپردازد – بنابراین ارائه معافیت از هزینه حمل و نقل محصولاتی که آنها را به فروش رساندهاید میتواند راهی هوشمندانه برای به پایان رساندن معامله باشد.
این می تواند به سادگی ارسال یک کوپن برای آنها با 10٪ یا 20٪ تخفیف در خرید بعدی آنها پس از خرید از سایت شما باشد. یا – در دنیای SaaS (نرمافزار بهعنوان سرویس)، میتواند یک برنامه آزمایشی رایگان از طرحی گرانتر از طرحی که قبلاً انتخاب کردهاند به آنها ارائه دهد.
به یاد داشته باشید، فروش بالا نیست فقط در مورد کسب سود این در مورد بهتر کردن روز کسی است – ارائه یک تجربه دلپذیر و شخصی به مشتری.
وقتی نوبت به افزایش فروش می رسد، چند استراتژی موثرتر از پیشنهاد دادن به مشتری شما وجود دارد.
در زیر 10 مورد برتر ما آمده است.
1. محصولات مناسب را برای افزایش فروش انتخاب کنید
باز هم (و جای تعجب نیست) این چیزی است که آمازون به خوبی انجام می دهد. اسکرین شات زیر را بگیرید – در صفحه محصول یک صفحه وینیل توسط گروه بریتانیایی Arctic Monkeys. بخش «اغلب با هم خریدهایم» آمازون محصولات مشابه را به هم متصل میکند – صفحات وینیل از گروههایی که از نظر موضوعی شبیه به Arctic Monkeys، مانند Lana Del Ray هستند – و آنها را در یک بسته ارائه میکند.
قانون سه این ایده است که مردم چیزهایی را که سه تایی میآیند راضیکنندهتر میبینند. متقاعد کننده تر؛ موثرتر؛ مرتبط تر
با این اطلاعات، می توانید محصولات را با دقت بیشتری به دنبال کنندگان خود توصیه کنید. این به معنای مؤثرتر بودن در جذب، درگیر کردن – و فروش – به آنها نیز. می توانید در راهنمای کامل ما درباره نحوه ایجاد یک تجربه خرید شخصی بیشتر بیاموزید!
اقلام اضافی (فروششده) هیچ هزینه اضافی برای بستهبندی یا حمل و نقل را متحمل نمیشوند و در هزینه کسبوکار شما صرفهجویی میکنند. سپس می توانید این پس انداز را به مشتری منتقل کنید – وفاداری و رضایت آنها را نسبت به برند خود افزایش دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها قطعا برای بیشتر برگرد
ارائه دهنده محبوب لباس THE ICONIC ارسال رایگان را ارائه می دهد – یک استراتژی فروش عالی.
اطلاعات بیشتر
نحوه ارائه ارسال رایگان (بدون از دست دادن پول!) را در راهنمای کامل ما بیاموزید، که شامل نحوه پوشش هزینه و گزینه های مختلف حمل و نقل رایگان است.
8. از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید
زمانی که شما فروش می کنید، باید یک خط خوب را طی کنید. شما باید به اندازه کافی پیشرو باشید تا محصولات اضافی مرتبط را به نمایش بگذارید – و مشتری خود را به آنها علاقه مند کنید – در حالی که هرگز وارد قلمرو “تحت فشار” نشوید.
همانطور که هر کسی که قبلاً به صورت آنلاین خرید کرده است می داند، نظرات مشتریان چیزهای قدرتمندی هستند. آنها اثبات اجتماعی هستند – شواهدی که نشان می دهد افراد قبل از شما همان محصولی را که شما به آن نگاه می کنید خریداری کرده اند. (و این که در عرض چند ثانیه از جعبه اش بیرون نیامد!)
چگونه از طریق اعمال اهرم فوری به فروش برسیم؟ خوب، سعی کنید تایمر شمارش معکوس را به سایت خود اضافه کنید – اگر مشتری متعهد به خرید خاصی در یک بازه زمانی (اغلب محدود!) شد، تخفیف ارائه دهید.
تایمرهای شمارش معکوس روشی موثر و شناخته شده برای استفاده از فوریت برای افزایش فروش هستند.
بازاریابی ایمیلی و فروش بالا مانند پنیر و شراب با هم هستند.
تکنیک دیگه؟ برای قرار دادن هر گونه اطلاعات مربوط به افزایش فروش در زیر اطلاعات کلیدی در مورد محصولی که مشتری به آن علاقه مند است. به این ترتیب، هرگز با تلاش برای قرار دادن محصولات جایگزین قبل از کالای اصلی مواجه نخواهید شد – و در این فرآیند به شما نشان خواهید داد. مشتری که شما در اولویت قرار دارید آنها نیازهای قبل از شما
4. محصولات مناسب را وصل کنید
با درگیر کردن پایگاه داده ایمیل خود با محتوای معمولی و غیرتجاری – در اینجا منظور ما ایمیل هایی است که به جای فروش برای سرگرمی، اطلاع رسانی و تعامل طراحی شده اند – وفاداری و اعتماد به برند را ایجاد می کنید. به این معنی که، زمانی که مشتری شما است آماده برای خرید، فروشگاه تجارت الکترونیک شما در ذهن شما خواهد بود – و این رویکرد شما هرگز به عنوان سختگیرانه به نظر نمی رسد.
بعلاوه، کسب و کار – و تدارکات – منطقی است. اگر مشتری یک جفت کفش سفارش دهد – سپس شما جوراب، پاک کننده کفش و بند یدکی را برای آنها بفروشید – این اقلام را می توان با هم ارسال کرد.
از کدام نکات، ترفندها و تکنیکهای فروش ویژه میتوانید برای افزایش وفاداری مشتری، بهبود تجربه آنها، جابهجایی سهام خود و – مهمتر از همه – افزایش درآمد خود استفاده کنید؟
نکته شماره 1؟ فقط نکن فروش بالا فروش بالا هوشمندانه
ترفند برای شما، به عنوان یک فروشنده؟ از قدرت متقاعدکننده این بازخورد مشتری برای فروش بیشتر استفاده کنید. این کاری است که به ویژه آمازون به خوبی انجام می دهد.
بخش محصولات مرتبط آمازون نظرات را در جلو و مرکز قرار می دهد.
به علاوه، بهترین بخش بازاریابی ایمیلی؟ شما می توانید فروش را افزایش دهید – حتی وقتی که هستید نه افزایش فروش
دنیا صدف توست! (و برای حتی بیشتر از بهترین نکات بازاریابی دیجیتال، راهنمای ما در مورد آن را بررسی کنید.)
10. محصولات توصیه شده را شخصی سازی کنید
آمازون با نمایش واضح نظرات مشتریان – در مثال اینجا، فوراً میتوانید رتبه ستاره هر محصول و تعداد بازبینان آن را ببینید – خریدار را تشویق میکند تا گزینههای بیشتری را در رابطه با محصولی که قبلاً به آن علاقهمند است بررسی کند.
نظرات مشتریان اثبات اجتماعی قدرتمندی هستند – اثباتی که میتوانید یک استراتژی پرفروش ایجاد کنید!
اطلاعات بیشتر
3. یک رویکرد مشورتی اتخاذ کنید (عجول نباشید!)
و اگر احساس نمی کنید که دارید زمان برای انجام همه اینها، نترسید. بسیاری از پلتفرمهای تجارت الکترونیک این کار را برای شما انجام میدهند، با ایجاد خودکار توصیههای محصول مرتبط بر اساس محصولاتی که مشتریان شما معمولاً با هم میخرند (یا با پیوند دادن محصولات شما از طریق تشابه توضیحات آنها.) برای یادگیری، لیست ما را از بهترین سازندگان وبسایت تجارت الکترونیک بررسی کنید. بیشتر!
آمازون به طور موثری از طریق ارائه محصولات مرتبط و نشان دادن اینکه کدام اقلام اغلب با هم توسط سایر مشتریان خریداری می شوند، فروش بیشتری می کند.
5. اهرم فوریت
با این حال، به نظر می رسد، ارائه معامله ای به مشتریان خود که نمی توانند رد کنند، راهی مطمئن برای فروش بیشتر است – به طور موثر!
7. ارسال رایگان را ارائه دهید
آیا محصولی وجود دارد که آنها مشاهده کرده اند یا به سبد خرید خود اضافه کرده اند – اما نخریده اند؟ آیا در گذشته از شما خرید کرده اند و اگر چنین است، چه بوده است؟ مشتریان در جمعیت شناسی مشابه چه چیزی می خریدند؟
بیایید به مثال فست فود برگردیم. وقتی یک چهارم پوند با پنیر سفارش میدهید، از شما پرسیده میشود که آیا سیبزمینی سرخ کرده – یا شاید یک نوشابه – را با سفارش خود میخواهید. پرفروش است – اما فقط با محصولاتی که با چیزی که قبلاً می خرید مطابقت دارند. شخصی که پشت پیشخوان است سعی نمیکند یک کتاب آشپزی یا یک قابلمه را به شما «افزایش فروش» کند – فقط چیزی که مربوط به سفارش شما است!
2. از Reviews استفاده کنید
اگر موردی بسیار محبوب است، میتوانید تعداد افرادی را که آن محصول را مشاهده و سفارش دادهاند، بهصورت بلادرنگ مشخص کنید. تشویق مشتری خود به خرید در حال حاضر – یا خطر از دست دادن!
6. پیشنهاد یک معامله
بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید از قدرت قانون سه استفاده کنید – و آن را به بخشی کلیدی از تلاش های فروش فروشگاه اینترنتی خود تبدیل کنید. آیا این می تواند از طریق نمایش بصری محصولات خود در ردیف های سه تایی باشد؟ اتخاذ یک شعار سه کلمه ای؟ کاتالوگ خود را به سه دسته محصول گروه بندی کنید یا سه توصیه جایگزین برای محصول ارائه دهید؟
چرا؟ زیرا، با استراتژی بازاریابی ایمیلی مناسب، می توانید از هر نکته دیگری در این لیست استفاده کنید.
برای رفتن به سمت راست این شکاف، مطمئن شوید که هیچ پنجره بازشوی مزاحم یا آزاردهنده ای وجود ندارد که ممکن است مشتری را عصبانی کند. آنها آن را خواهند دید، از آن اجتناب خواهند کرد. سپس، آنها مستقیماً به سایت یکی از رقبای شما می روند.
وقتی احساس فشار می کند. زمانی که احساس می کند به نیازهای آنها بی ربط است. و زمانی که احساس می شود غیر شخصی
در همین حال، “محصولات مربوط به این کالا” محصولات مشابه (به عنوان مثال قفسه صفحه وینیل، صفحه گردان، صفحات بیشتر) مورد علاقه خریدار را پیشنهاد می کند. باعث فروش شد – خوب انجام شد!
این یکی از بهترین اسرار دنیای بازاریابی است. در شعارهای برندهای بزرگ از جمله نایک و مک دونالد استفاده می شود. این قانون سه است – اما آن چیست؟
این کار را انجام دهید و مشتری خود را به وحشت خواهید انداخت. و ناگهان “فروش بالا” به “عدم فروش” تبدیل می شود.
هیچچیز ما انسانها را سریعتر از یک دوز فوری بهموقع به حرکت در نمیآورد – پس حتماً آن را به یک اصل کلیدی استراتژی فروش خود تبدیل کنید.
نکاتی درباره افزایش فروش از طریق ایمیل می خواهید؟ راهنمای جامع ما برای بهترین شیوه های بازاریابی ایمیلی را بررسی کنید.
9. قدرت سه
هنگامی که شما فروش بالایی دارید، اتصال محصولات مناسب – ایجاد پیوندهای موضوعی بین مجموعه پیشنهادات کاتالوگ شما – حیاتی است.
میتوانید پس از خرید از سایت شما، یک ایمیل با یک معامله یا تخفیف متناسب با سابقه خرید و ترجیحات محصول برای مشتری ارسال کنید. همچنین میتوانید با ارسال ایمیلی به مشتریتان که نشان میدهد سطح موجودی محصولی که به آن ابراز علاقه کردهاند، چقدر پایین است، از فوریت استفاده کنید.
برای انجام این کار، اطمینان حاصل کنید که ارتباط درستی بین محصولات برقرار می کنید. فروش میز قهوه خوری؟ چرا برخی از لیوان ها را به فروش نمی رسانید؟ فروش بذر؟ چرا مقداری خاک و مقداری گلدان گیاهی را به این معامله اضافه نمی کنید؟
این بدان معناست که محصولات مناسب را برای فروش به مشتری خود انتخاب کنید – نه هر محصولی. این به این معنی است که محصولی را انتخاب کنید که یا مربوط به سفارش فعلی مشتری شما باشد (یا مکمل) باشد یا نسخه گرانتری از محصول مورد نظر مشتری باشد. همچنین میتوانید به فروش محصولات پرطرفدار به مشتری خود فکر کنید – و از آنچه اکنون داغ است، سرمایهگذاری کنید.
راه حل؟ توصیه های محصولی را که به مشتریان خود ارائه می کنید شخصی سازی کنید. رفتار آنها را در سایت خود ردیابی کنید – می توانید این کار را از طریق ابزاری مانند Brandwatch یا Hotjar یا اساساً از طریق Google Analytics انجام دهید – تا بفهمید با کدام یک از محصولات و دسته های سایت تجارت الکترونیک شما تعامل داشته اند.
به طور کلی، مشتریان شما اهمیتی ندارند که به آنها بفروشند. تنها استثناها؟
با مشخص شدن «چی» و «چرا» افزایش فروش، بیایید نگاهی به “چگونه”.