خرده فروشی Omnichannel یک رویکرد یکپارچه برای تجارت است. هدفش؟ برای متحد کردن چندین کانال مشتری برای ارائه یک سازگاری، راحت تجربه مشتری در دستگاه ها و نقاط تماس مختلف. این شامل خرید مردم می شود:
- حضوری، از طریق فروشگاه آجر و ملات شما
- آنلاین، از طریق وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما
- درون برنامه ای، از طریق گوشی هوشمندشان
هر دو رویکرد از چندین کانال فروش استفاده می کنند. با این حال، در حالی که omnichannel نزدیک است ادغام کردن آن کانال ها – به این معنی که مشتریان می توانند بدون هیچ گونه جابجایی سختی از یکی به دیگری بپرند – کانال های چند کاناله به تنهایی و ایزوله هستند.
اصولاً omnichannel راهی برای رفتن است. بنابراین، روندهای کلیدی چیست؟