خدمات مشتری – که چگونه.
بنابراین، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، چت زنده را در سایت خود پیاده کنید. یا، اگر منبع سرویس را ندارید، یک ربات چت (مانند HubSpot، در تصویر) ایجاد کنید تا آن را خودکار کنید. به ما اعتماد کنید – مشتریان شما به خاطر آن از شما تشکر خواهند کرد!
با وجود تعداد زیادی از کسب و کارهای تجارت الکترونیک که برای همان بخش از بازار تجارت الکترونیکی مشغول هستند، راه های بسیار کمی برای متمایز کردن پیشنهاد شما از رقیب اصلی شما وجود دارد. شما چیزهای فوق العاده مشابهی را می فروشید و قیمت ها و سیاست های شما در یک سطح هستند. چگونه می توانید متمایز شوید؟
بعلاوه، پشتیبانی و خدمات مشتری نه تنها باید کیفیت بالایی داشته باشد، بلکه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد راحت، هم. هرچه راههای بیشتری را به مشتریان ارائه دهید تا از طریق روشی که مناسب آنهاست (اعم از رسانههای اجتماعی، چت زنده، تلفن، ایمیل، یا از طریق فرم تماس در وبسایت خود) با آنها ارتباط برقرار کنند، احتمال این که این کار را انجام دهند بیشتر میشود. و در نهایت، آنها راحتتر با کسب و کار شما سروکار دارند.
ما در مورد آن صحبت می کنیم توسعه یک رویکرد همدلانه و شخص محور برای خدمات مشتری. این بدان معنی است که با صبر، صمیمیت و همدلی به شکایات – حتی جدی ترین آنها – و اذعان به نقاط درد و ناامیدی کسانی که به دنبال بازگشت یا مبادله کالا هستند، پاسخ دهید.
و منظور ما فقط پاسخ دادن سریع به مشتریانی نیست که برای پرس و جو تماس می گیرند (اگرچه اینطور است است بخشی از آن).