پس از هر ادعا یا بخشی از نسخه خود، از خود بپرسید، پس چی؟ آیا خوانندگان اهمیت خواهند داد که تشک مموری فوم است مگر اینکه مزایای داشتن تشک مموری فوم را توضیح داده باشید؟ احتمالا نه.
در حالی که کپی یک ابزار فروش قدرتمند است، اما آشکارا نباید متمرکز بر فروش باشد. در عوض، باید بر مزایایی که شما، محصولات یا خدماتتان می توانید برای خواننده ارائه دهید، تأکید کنید.
یک ویژگی به محصول شما اشاره دارد – به عنوان مثال، تشک مموری فوم. مزیت به چیزی اشاره دارد که محصول می تواند به شما بدهد، به عنوان مثال، یک خواب بهتر در شب.
نسخه شما باید کاربران را متقاعد کند که هر چیزی که ارائه می دهید زندگی آنها را برای بهتر شدن تغییر می دهد.
تمرکز بر مزایایی که می توانید به کاربران ارائه دهید یک ابزار کلیدی برای آن است تبدیل های رانندگی و متقاعد کردن آنها برای خرید.
سعی کنید کپی رایتینگ خود را بر روی مزایایی که می توانید به کاربران ارائه دهید، بر خلاف ویژگی های پیشنهادی خود متمرکز کنید.