13 اشتباه رایج بازاریابی ویدئویی که در سال 2022 باید از آنها اجتناب کرد


ویدئو یک ابزار بازاریابی قدرتمند است زیرا می توانید از آن به طرق مختلف استفاده کنید. شما می توانید محصولات خود یا نیاز به آنها را توضیح دهید، محصولات خود را به نمایش بگذارید، سرگرم شوید، مصاحبه ها را به نمایش بگذارید، محصولات را بررسی کنید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

ویدیوهای بازاریابی بسیار محبوب هستند. مصرف محتوای فعلی است 15 بار نرخ بیننده در سال 2017 به قدری به یاد ماندنی است که بینندگان می توانند 95٪ از یک پیام را از یک ویدیو به خاطر بسپارند، در حالی که فقط 10٪ هنگام خواندن پیام.

اگر وسوسه می‌شوید محتوایی بسازید که می‌تواند به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد، نگاهی به روش هرم محتوای بازاریابی بیندازید تا کار را آسان کنید.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: مخاطبان کم بینایی و شنوایی را فراموش نکنید. اگرچه اکثر رقبا به طور مزمن از آنها استفاده نمی کنند، اما می توانید محتوای ویدیوی خود را در دسترس قرار دهید.

اگرچه ویدیوهای بازاریابی یک ابزار عالی هستند، اشتباهات رایج بازاریابی ویدیویی وجود دارد که می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. برای به حداکثر رساندن تأثیر ویدیوهای بازاریابی خود، باید بزرگ‌ترین اشتباهات را بدانید، چرا برای کسب‌وکارتان مضر هستند و چگونه کارها را بهتر انجام دهید.

بنابراین بزرگترین اشتباهات بازاریابی ویدئویی چیست؟



منبع