15 بهترین هشتگ برای اینستاگرام – برای کسب و کار خود لایک بگیرید


اکنون می‌دانید که هشتگ‌ها چیست، چه انواعی دارند، و مهمتر از همه چرا آنها مهم هستند بنابراین بیایید نگاهی به بهترین هشتگ های اینستاگرام برای کسب لایک، کامنت و دنبال کننده برای کسب و کار خود بیاندازیم.

#کسب و کار کوچک

#SmallBusiness که در بیش از 108,000,000 پست تگ شده است، بی‌معنی است. از این گذشته، مردم دوست دارند این احساس را داشته باشند که برای کمک به یک کسب‌وکار قدم‌های خود را پیدا کرده و رشد می‌کنند.

یک پیشنهاد ما؟ فقط در صورتی از این هشتگ استفاده کنید در واقع هستند یک تجارت کوچک اگر شما یک تجارت بزرگتر و با سابقه هستید، این هشتگ احتمالاً توجه ناخواسته ای را به خود جلب می کند. شک و تردید مصرف کننده در بهترین حالت – واکنش متقابل در بدترین حالت!

پست هشتگ #SmallBusiness از Mabel and Snow
ارائه دهنده پوشاک مستقر در تنسی Mabel & Snow از هشتگ #SmallBusiness برای تبلیغ کالاهای خود در اینستاگرام استفاده می کند.

#SmallBiz

مانند #SmallBusiness، #SmallBiz – یک نسخه کوتاه تر و زیباتر از همتای مشابه خود – به شما کمک می کند تا در میان افرادی که می خواهند در شرکت های کوچک و مستقل خرید کنند، دوستانی پیدا کنید. این نیست کاملا به اندازه #SmallBusiness محبوب است (در حال حاضر در حدود 7,200,000 پست وجود دارد)، اما اگر کسب و کار شما هنوز کوچک است ارزش آن را دارد.

#StartUpLife

#StartUpLife با بیش از 5،300،000 پست اینستاگرام، عالی است اگر بخواهید بینش هایی را در مورد زندگی روزمره در استارتاپ خود به اشتراک بگذارید. اعضای تیم صبح قهوه می نوشند؟ بازی های ویدیویی در دفتر؟ عکس های مجانی از جری، سگ اداری بسیار بامزه؟ این هشتگ را اضافه کنید

پست هشتگ #StartUpLife از Humii
ارائه‌دهنده نرم‌افزار استرالیایی CX Humii از هشتگ #StartUpLife برای اشتراک‌گذاری اخبار اولین سالگرد خود استفاده کرد. تبریک می گویم، @humiico!

#عکس روز

ظاهر شدن در بیش از یک تریلیون پست‌های اینستاگرام از قبل (و در حال افزایش) است، #PhotoOfTheDay هشتگ مهمی است که باید در آن گنجانده شود – البته فقط به دلیل تعداد زیاد افرادی که برند شما را به آنها معرفی می‌کند.

از نظر موضوعی، التقاطی است – شما همه چیز را خواهید دید، از عکس‌های مدل‌سازی و مناظر شهری گرفته تا عکس‌های حیوانات خانگی و جنگل‌های کاج – بنابراین برای کسب‌وکارها هدف قرار نمی‌گیرد. اما این بدان معنا نیست شما کسب و کار نمی تواند از آن برای ایجاد برند و مخاطبان شما استفاده کند.

#پشتیبانی از کسب و کار کوچک

مانند #SmallBusiness و #SmallBusiness، #SupportSmallBusiness جنبه خیرخواهانه مخاطبان اینستاگرام شما را هدف قرار می دهد. همچنین به عنوان یک CTA (تماس برای اقدام) قانع‌کننده نیز عمل می‌کند – از خواننده درخواست می‌کند که پشت سر هدفی قرار گیرد که ارزش مبارزه برای آن را دارد.

پست هشتگ #SupportSmallBusiness که چکمه های چرم گاوی کمد رز روستیک را نشان می دهد
Rustic Rose Closet، یک بوتیک سیار در نیومکزیکو، #SupportSmallBusiness را به پست های خود اضافه می کند تا تعداد چشم ها به چکمه هایش افزایش یابد.

#تجارت محلی

اگر چیزی وجود دارد که خریداران بیشتر از آن دوست دارند کم اهمیت کسب و کار، آن است محلی کسب و کار. بنابراین اضافه کردن این هشتگ بدون شک به برند شما کمک می کند تا در بین خریداران آگاه تر اجتماعی (و محلی!) طنین انداز شود.

#زنان در کسب و کار

#WomenInBusiness (تگ شده در حدود 21,500,000 پست) یک هشتگ زیبا است، زیرا فقط بر روی کسب و کار تمرکز نمی کند، بلکه بر شخص تمرکز می کند. در حال اجرا آن تجارت – در این مورد، یک زن یا زن.

و در دنیایی که مردان هنوز بیشتر از زنان دستمزد می‌گیرند – که در آن آزادی‌ها و موقعیت‌های زنان در بسیاری از کشورهای جهان هنوز سرکوب و سرکوب شده است – این همیشه چیزی است که ارزش جشن گرفتن دارد.

#دستسازباعشق

هیچ کس در محصولی که مستقیماً از خط مونتاژ کارخانه تولید می شود، احساسات و معنا پیدا نمی کند. خیر – مصرف کنندگان کالاهایی را می خواهند که می دانند توسط یک شخص واقعی طراحی، ساخته و فروخته شده است. (و حتی یک جفت دست واقعی تر!)

این هشتگ مخصوصاً در صورتی مفید خواهد بود که شما یک تجارت کوچک در زمینه فروش هنرهای دست ساز و صنایع دستی مانند جواهرات، اسباب بازی ها یا مبلمان دارید. اما دوباره، هشدار معمول اعمال می شود – اگر محصولات شما نیستند دست ساز، از این هشتگ اجتناب کنید. یا خطر از دست دادن اعتبار نام تجاری خود – و اعتبار خود را، در آن زمان!

#InstaDaily

بیست و یکمین هشتگ پرطرفدار در اینستاگرام، #InstaDaily (اینستاگرام، روزانه) به کسب و کار شما اجازه می دهد تا از روند، موضوعی، زمانی استفاده کند – و برند شما را با «آنچه که اکنون داغ است» هماهنگ کند.

مانند #PhotoOfTheDay و #InstaLike (که به آنها خواهیم رسید)، #InstaDaily متمرکز بر تجارت نیست. اما، با بیش از 600 میلیون پست به نام خود، ارزش آن را دارد!

نمونه پست هشتگ #InstaDaily از Deco Studio
استودیوی دکور کسب و کار کوچک هندی از هشتگ #InstaDaily برای گسترش مجموعه مشتریان بالقوه خود استفاده می کند.

#MyCreativeBiz

فراخوانی همه خلاقان! این دو هشتگ بعدی برای شما هستند. #MyCreativeBiz با تقریباً دو و نیم میلیون پست، تجارت شما را با تمام مفاهیم مثبت خلاقیت هماهنگ می کند. شما خلاق هستید و این فوق العاده است – پس از این هشتگ استفاده کنید و در مورد آن فریاد بزنید!

#CalledToBeCreative

#CalledToBeCreative که در کمتر از پنج میلیون پست برچسب گذاری شده است تقریباً دو برابر محبوبیت #MyCreativeBiz است. این یک هشتگ هیجان‌انگیز و فریبنده است – و برای هر کسب‌وکاری که درگیر عمل ایجاد می‌شوند، یک الزام مطلق است!

#Community Over Competition

با حضور در بیش از پنج میلیون پست، #CommunityOverCompetition یک امر ضروری است (باید-هش؟) – به خصوص اگر می خواهید اعتبار انجمن کسب و کار خود را تقویت کنید.

این هشتگ نه تنها به نشان دادن برند شما در مقابل مخاطبان جامعه محور و اجتماعی کمک می کند، بلکه اخلاق برند شما را نیز تقویت می کند – چیزی که ما دانستن مصرف کنندگان Gen Y و Gen Z که به طور فزاینده ای ارزش گرا هستند به آنها اهمیت می دهند. و نشان دهید که بیشتر به جمع کردن جهان اهمیت می دهید – نه تقسیم آن.

پست #CommunityOverCompetition از Cycletique
Cycletique، یک استودیوی دوچرخه‌سواری سرپوشیده مستقر در پنسیلوانیا، #CommunityOverCompetition را هشتگ می‌کند تا برای مخاطبان ارزش‌گرا جذاب باشد.

#خرید کوچک

«خرید کوچک» (در اینستاگرام، @shopsmall) یک کمپین علامت تجاری توسط American Express است که هدف آن تشویق مصرف‌کنندگان به حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و محلی است.

با این حال، هشتگ #ShopSmall زندگی خود را به خود گرفته است – هشتگ که به ارائه دهنده کارت اعتباری محبوب وابسته نیست. و با توجه به اینکه تقریباً در 60 میلیون پست تگ شده است، هشتگی است که می تواند برند شما را زیر بینی افراد مناسب قرار دهد.

مانند #SmallBusiness، #SmallBiz، و #SupportSmallBusiness، #ShopSmall نیز به عشق مصرف کنندگان به خرید در مشاغل کوچک و مستقل متمایل است. اگر شما هستید، خوب – هشتگ کنید!

#StartUpStory

همه عاشق یک داستان خوب هستند. پس چرا داستان راه اندازی استارتاپ خود را تعریف نکنید؟ و وقتی این کار را کردید، فراموش نکنید که هشتگ #StartUpStory را به پست خود اضافه کنید.

پست #StartUpStory از Biogafrica
#StartUpStory کمک می کند تا سفر برند خود را در مقابل مخاطبان متعهد و متمرکز بر تجارت قرار دهید.

تا به حال در بیش از 250000 پست برچسب گذاری شده است – با استانداردهای این لیست مقدار زیادی نیست، اما همچنان قابل توجه است – و می تواند کمک کند شما روایت برند در کانون توجه

#InstaLike

#InstaLike که قبلاً در تقریباً 500 میلیون پست اینستاگرامی ظاهر شده است، عدم تمرکز تجاری خود را با جدی محبوبیت

مانند #PhotoOfTheDay و #InstaDaily، #InstaLike ترکیبی بسیار متنوع از عکس ها را به خود جلب می کند. خوب، بسیار خوب – این عمدتاً سلفی است! اما اگر محتوای مرتبط و جالبی را منتشر می کنید که برند شما را به نمایش می گذارد – در حالی که همچنین جذاب برای علاقه کاربران عادی اینستاگرام به عکس‌های هیجان‌انگیز و قابل هضم – می‌توانید این هشتگ را برای شما مناسب کنید.



منبع