این هشتگ نه تنها به نشان دادن برند شما در مقابل مخاطبان جامعه محور و اجتماعی کمک می کند، بلکه اخلاق برند شما را نیز تقویت می کند – چیزی که ما دانستن مصرف کنندگان Gen Y و Gen Z که به طور فزاینده ای ارزش گرا هستند به آنها اهمیت می دهند. و نشان دهید که بیشتر به جمع کردن جهان اهمیت می دهید – نه تقسیم آن.

#خرید کوچک
اکنون میدانید که هشتگها چیست، چه انواعی دارند، و مهمتر از همه چرا آنها مهم هستند بنابراین بیایید نگاهی به بهترین هشتگ های اینستاگرام برای کسب لایک، کامنت و دنبال کننده برای کسب و کار خود بیاندازیم.
#کسب و کار کوچک
با حضور در بیش از پنج میلیون پست، #CommunityOverCompetition یک امر ضروری است (باید-هش؟) – به خصوص اگر می خواهید اعتبار انجمن کسب و کار خود را تقویت کنید.
#SmallBusiness که در بیش از 108,000,000 پست تگ شده است، بیمعنی است. از این گذشته، مردم دوست دارند این احساس را داشته باشند که برای کمک به یک کسبوکار قدمهای خود را پیدا کرده و رشد میکنند.
فراخوانی همه خلاقان! این دو هشتگ بعدی برای شما هستند. #MyCreativeBiz با تقریباً دو و نیم میلیون پست، تجارت شما را با تمام مفاهیم مثبت خلاقیت هماهنگ می کند. شما خلاق هستید و این فوق العاده است – پس از این هشتگ استفاده کنید و در مورد آن فریاد بزنید!
#CalledToBeCreative
#StartUpLife با بیش از 5،300،000 پست اینستاگرام، عالی است اگر بخواهید بینش هایی را در مورد زندگی روزمره در استارتاپ خود به اشتراک بگذارید. اعضای تیم صبح قهوه می نوشند؟ بازی های ویدیویی در دفتر؟ عکس های مجانی از جری، سگ اداری بسیار بامزه؟ این هشتگ را اضافه کنید

#عکس روز
همه عاشق یک داستان خوب هستند. پس چرا داستان راه اندازی استارتاپ خود را تعریف نکنید؟ و وقتی این کار را کردید، فراموش نکنید که هشتگ #StartUpStory را به پست خود اضافه کنید.

مانند #SmallBusiness، #SmallBiz، و #SupportSmallBusiness، #ShopSmall نیز به عشق مصرف کنندگان به خرید در مشاغل کوچک و مستقل متمایل است. اگر شما هستید، خوب – هشتگ کنید!
#StartUpStory
#WomenInBusiness (تگ شده در حدود 21,500,000 پست) یک هشتگ زیبا است، زیرا فقط بر روی کسب و کار تمرکز نمی کند، بلکه بر شخص تمرکز می کند. در حال اجرا آن تجارت – در این مورد، یک زن یا زن.
با این حال، هشتگ #ShopSmall زندگی خود را به خود گرفته است – هشتگ که به ارائه دهنده کارت اعتباری محبوب وابسته نیست. و با توجه به اینکه تقریباً در 60 میلیون پست تگ شده است، هشتگی است که می تواند برند شما را زیر بینی افراد مناسب قرار دهد.
این هشتگ مخصوصاً در صورتی مفید خواهد بود که شما یک تجارت کوچک در زمینه فروش هنرهای دست ساز و صنایع دستی مانند جواهرات، اسباب بازی ها یا مبلمان دارید. اما دوباره، هشدار معمول اعمال می شود – اگر محصولات شما نیستند دست ساز، از این هشتگ اجتناب کنید. یا خطر از دست دادن اعتبار نام تجاری خود – و اعتبار خود را، در آن زمان!
#InstaDaily
مانند #SmallBusiness، #SmallBiz – یک نسخه کوتاه تر و زیباتر از همتای مشابه خود – به شما کمک می کند تا در میان افرادی که می خواهند در شرکت های کوچک و مستقل خرید کنند، دوستانی پیدا کنید. این نیست کاملا به اندازه #SmallBusiness محبوب است (در حال حاضر در حدود 7,200,000 پست وجود دارد)، اما اگر کسب و کار شما هنوز کوچک است ارزش آن را دارد.
#StartUpLife
بیست و یکمین هشتگ پرطرفدار در اینستاگرام، #InstaDaily (اینستاگرام، روزانه) به کسب و کار شما اجازه می دهد تا از روند، موضوعی، زمانی استفاده کند – و برند شما را با «آنچه که اکنون داغ است» هماهنگ کند.
ظاهر شدن در بیش از یک تریلیون پستهای اینستاگرام از قبل (و در حال افزایش) است، #PhotoOfTheDay هشتگ مهمی است که باید در آن گنجانده شود – البته فقط به دلیل تعداد زیاد افرادی که برند شما را به آنها معرفی میکند.
اگر چیزی وجود دارد که خریداران بیشتر از آن دوست دارند کم اهمیت کسب و کار، آن است محلی کسب و کار. بنابراین اضافه کردن این هشتگ بدون شک به برند شما کمک می کند تا در بین خریداران آگاه تر اجتماعی (و محلی!) طنین انداز شود.
#زنان در کسب و کار
مانند #SmallBusiness و #SmallBusiness، #SupportSmallBusiness جنبه خیرخواهانه مخاطبان اینستاگرام شما را هدف قرار می دهد. همچنین به عنوان یک CTA (تماس برای اقدام) قانعکننده نیز عمل میکند – از خواننده درخواست میکند که پشت سر هدفی قرار گیرد که ارزش مبارزه برای آن را دارد.

#تجارت محلی
«خرید کوچک» (در اینستاگرام، @shopsmall) یک کمپین علامت تجاری توسط American Express است که هدف آن تشویق مصرفکنندگان به حمایت از کسبوکارهای کوچک و محلی است.
یک پیشنهاد ما؟ فقط در صورتی از این هشتگ استفاده کنید در واقع هستند یک تجارت کوچک اگر شما یک تجارت بزرگتر و با سابقه هستید، این هشتگ احتمالاً توجه ناخواسته ای را به خود جلب می کند. شک و تردید مصرف کننده در بهترین حالت – واکنش متقابل در بدترین حالت!

#SmallBiz
از نظر موضوعی، التقاطی است – شما همه چیز را خواهید دید، از عکسهای مدلسازی و مناظر شهری گرفته تا عکسهای حیوانات خانگی و جنگلهای کاج – بنابراین برای کسبوکارها هدف قرار نمیگیرد. اما این بدان معنا نیست شما کسب و کار نمی تواند از آن برای ایجاد برند و مخاطبان شما استفاده کند.
#پشتیبانی از کسب و کار کوچک
هیچ کس در محصولی که مستقیماً از خط مونتاژ کارخانه تولید می شود، احساسات و معنا پیدا نمی کند. خیر – مصرف کنندگان کالاهایی را می خواهند که می دانند توسط یک شخص واقعی طراحی، ساخته و فروخته شده است. (و حتی یک جفت دست واقعی تر!)
مانند #PhotoOfTheDay و #InstaLike (که به آنها خواهیم رسید)، #InstaDaily متمرکز بر تجارت نیست. اما، با بیش از 600 میلیون پست به نام خود، ارزش آن را دارد!

#MyCreativeBiz
و در دنیایی که مردان هنوز بیشتر از زنان دستمزد میگیرند – که در آن آزادیها و موقعیتهای زنان در بسیاری از کشورهای جهان هنوز سرکوب و سرکوب شده است – این همیشه چیزی است که ارزش جشن گرفتن دارد.
#دستسازباعشق
مانند #PhotoOfTheDay و #InstaDaily، #InstaLike ترکیبی بسیار متنوع از عکس ها را به خود جلب می کند. خوب، بسیار خوب – این عمدتاً سلفی است! اما اگر محتوای مرتبط و جالبی را منتشر می کنید که برند شما را به نمایش می گذارد – در حالی که همچنین جذاب برای علاقه کاربران عادی اینستاگرام به عکسهای هیجانانگیز و قابل هضم – میتوانید این هشتگ را برای شما مناسب کنید.
#CalledToBeCreative که در کمتر از پنج میلیون پست برچسب گذاری شده است تقریباً دو برابر محبوبیت #MyCreativeBiz است. این یک هشتگ هیجانانگیز و فریبنده است – و برای هر کسبوکاری که درگیر عمل ایجاد میشوند، یک الزام مطلق است!
#Community Over Competition
#InstaLike که قبلاً در تقریباً 500 میلیون پست اینستاگرامی ظاهر شده است، عدم تمرکز تجاری خود را با جدی محبوبیت
تا به حال در بیش از 250000 پست برچسب گذاری شده است – با استانداردهای این لیست مقدار زیادی نیست، اما همچنان قابل توجه است – و می تواند کمک کند شما روایت برند در کانون توجه
#InstaLike