یک لیست ایمیل + تیزر ایمیل بسازید
لیست ایمیل به شما این امکان را می دهد که با کسانی که علاقه مند به شنیدن اطلاعات، پیشنهادات ویژه، تبلیغات، ایده ها، انگیزه ها، پیشنهادات و موارد دیگر در مورد کسب و کار آنلاین خود هستند، ارتباط برقرار کنید. زمانی که لیست ایمیل به درستی انجام شود، همراه با بازاریابی ایمیلی استراتژیک، خوانندگان و تعامل را افزایش می دهد. آنها همچنین از بازگشت سرمایه شگفت انگیزی برخوردار هستند و به ازای هر 1 دلار سرمایه گذاری 36 دلار به ارمغان می آورند.

هنگامی که صفحه فرود وب سایت و آدرس ایمیل اختصاصی خود را در محل قرار دادید، مطمئن شوید که زبانی که برای ثبت نام های احتمالی خود استفاده می کنید هیجان انگیز و فریبنده باشد. همیشه دقیقاً به آنها بگویید که از لیست ایمیل شما چه انتظاراتی داشته باشند و حفظ حریم خصوصی را تضمین کنید – به آنها بگویید که هیچ اطلاعاتی را نمی فروشید!
علاوه بر این، خوب است که فضایی برای تیزرها برای ایجاد فتنه باقی بگذارید. موضوع را هیجان انگیز کنید تا گیرندگان آن را باز کنند. در حقیقت، 47% از مردم تصمیم می گیرند که یک ایمیل را بر اساس خط موضوع باز کنند.
تیزرها وقتی حس کنجکاوی را ایجاد می کنند خوب کار می کنند. آنها مشتری را تشویق می کنند تا بیشتر بیاموزند، بنابراین مطمئن باشید که ساختار ایمیل به خوبی برای جلب توجه طراحی شده است. سوالات عالی هستند و داستان ها بسیار خوب کار می کنند. ایده شرکت یا راه اندازی خاص را از کجا گرفتید؟ آیا مانع بزرگی برای غلبه بر آن داشتید؟ مشتریان دوست دارند این را بدانند! این به آنها بینشی در مورد اینکه شما چه کسی هستید می دهد و به آنها کمک می کند تا از نظر عاطفی با شما و ارزش های شما پیوند برقرار کنند.
ایجاد یک دنبال کننده در شبکه اجتماعی + پست تیزر
همه مشاغل آنلاین باید یک استراتژی رسانه اجتماعی داشته باشند، اما پلتفرم ها و رویکردها بسته به کسب و کار متفاوت خواهند بود. برخی از پلتفرم ها با توجه به ماهیت محصولات، تجربه و استعدادهای شما آشکارتر خواهند بود. اگر در عکاسی عالی هستید و محصولاتتان زیبا هستند، اینستاگرام یک خانه طبیعی خواهد بود. اگر استفاده از محصولات شما سرگرم کننده یا جالب به نظر می رسد، YouTube ممکن است مکان ایده آلی باشد. از طرف دیگر، یک ورودی وبلاگ مهمان ممکن است با توانایی های داستان سرایی شما مطابقت داشته باشد.
مانند هر چیز دیگری در رسانه های اجتماعی، به جای اینکه به سادگی محصول را به مردم “هل” کنید، از این فرصت برای ایجاد ارزش استفاده کنید. ارزش افزوده می تواند هر چیزی باشد، از شکل دادن به محصول بر اساس بازخورد یا تجربه مشتری گرفته تا ارائه نکات (یا موارد استفاده برای محصول شما) که به مشتریان شما کمک می کند.

مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: شما فقط راه اندازی خاص را به اشتراک نمی گذارید، بلکه برند خود را به اشتراک می گذارید. یک راهاندازی خاص ممکن است برای همه جذاب نباشد، اما مشتری ممکن است نام تجاری شما را دوست داشته باشد و برای پیشنهاد بعدی شما بماند.
محتوای قاتل ایجاد کنید
چه کسی نمی خواهد با محتوای قاتل شناخته شود؟ شناخت مشتری ایده آل به شما کمک می کند تا محتوای جذابی ایجاد کنید. محتوای قاتل منحصر به فرد و به یاد ماندنی است – درک آن آسان است و نکته ای دارد. پیام اصلی محتوای شما باید چیزی باشد که در ذهن مخاطبان شما بماند، حتی اگر همه چیزهای دیگر را فراموش کنند.
برای برخی از برندها، ایجاد محتوای قاتل بسیار آسان است. سوپرگروه رپ کوه وستمور – متشکل از اسنوپ داگ، آیس کیوب، E-40، و خیلی کوتاه – بازاریابی قبل از راه اندازی برای آهنگ آینده خود “Too Big” ایجاد کردند.. هم به مشتریان بالقوه و هم به مشتریان فعلی طعم کمی از آنچه قرار بود بیاید، داد. این از اعتماد به محصول صحبت می کند و مردم را در مورد راه اندازی هیجان زده می کند.

مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: اگر می خواهید محتوایی بسازید که در بین رقبای خود متمایز باشد، درباره کاری که آنها انجام می دهند تحقیق کنید. چه چیزی برای کسب و کار آنها کار می کند؟ چه چیزی تعامل خوب را تشویق می کند؟ چه چیزی شکست می خورد؟
مسابقات را اجرا کنید
شرط میبندیم اولین چیزی را که بردی و احتمالاً همه چیزهایی را که بعد از آن بردی به خاطر میآوری! چیزی هیجان انگیز در مورد بدست آوردن یک محصول یا تجربه بیهوده وجود دارد. رقابت ها راهی مطمئن برای جلب توجه هستند – بیش از ⅓ از مشتریان اگر میزبان مسابقه ای باشید، احتمالاً به اطلاعات مربوط به برند شما گوش می دهند. اگر یک پاپ آپ رقابتی در وب سایت خود دارید، پیوستن به آن را سرگرم کننده و آسان کنید، ترجیحاً با فیلدهای تکمیل خودکار.
مسابقات نیز محتوای برند تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید. چرا مشتریان جدید و تثبیت شده را تشویق نمی کنید تا درباره افکارشان درباره برند شما یا نحوه استفاده از محصولات خاص محتوا تولید کنند؟ بازار استوارت به دلیل میزبانی مسابقات رنگ آمیزی برای فصول جدید و رویدادهای خانوادگی مشهور است. نه تنها بچه ها سرگرم می شوند، بلکه باعث ایجاد وفاداری به برند می شود! برد – برد.
نحوه به اشتراک گذاشتن رقابت خود فرصت دیگری برای موفقیت است. بهترین پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن جایزه رقابت، فیس بوک است، که خانه 78 درصد سهام رقابت است. اگر مخاطبان هدف شما از فیس بوک استفاده می کنند، این یک تقویت عالی برای پیام شما است.

مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: بهترین طول برای یک رقابت رسانه های اجتماعی است 14 روز و بهترین زمان سال در طول سال است فصل تعطیلی.
با اینفلوئنسرها شریک شوید
اینفلوئنسرهای آنلاین یک مخاطب از قبل تثبیت شده و سطحی از اعتماد را برای محصولات و خدمات توصیه شده به ارمغان می آورند، بنابراین نباید آنها را به عنوان منبعی برای استراتژی بازاریابی قبل از راه اندازی نادیده گرفت. مطالعه ای توسط موسسه دیجیتال مارکتینگ دریافتند که:
- 70 درصد از نوجوانان به اینفلوئنسرها نسبت به افراد مشهور اعتماد دارند
- 49 درصد از مشتریان به دنبال توصیه های اینفلوئنسر هستند
یافتن اینفلوئنسرهای مناسب امری ضروری است. به دنبال افرادی با شهرت خوب باشید که به مخاطبان هدف شما دسترسی پیدا کنند. آیا شخصیت آنها با برند شما مطابقت دارد؟ آیا نرخ تعامل آنها خوب است؟ توصیه های محصول قبلی آنها چگونه کار کرده است؟ وقتی اینفلوئنسر ایدهآل خود را پیدا کردید، با استعدادها و زمانهای پست ایدهآل کار کنید. حتی می توانید یک کد ویژه برای فالوورهایشان به آنها بدهید!
خط Dior’s Forever Foundation یک مثال عالی است. این برند میخواست در سرتاسر جهان عرضه شود، بنابراین یک ارتش کوچک از تأثیرگذاران چند ملیتی را به خدمت گرفت تا مطمئن شود هیچ بازاری نادیده گرفته نمیشود.

مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: همه اینفلوئنسرها در اینستاگرام و یوتیوب کار نمی کنند. دسترسی خود را به پادکستها، کمدینها، گروههای طراحی، تأثیرگذاران برند مکمل و میکرو اینفلوئنسرها گسترش دهید.