5 برندی که این کار را به درستی انجام می دهند


تبلیغات مستقیم به مصرف کننده از طریق انبوهی از کانال ها و استراتژی های مختلف به دست می آید – بنابراین بیایید بررسی کنیم که تعدادی از اینها چگونه هستند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بدون اتکا به خرده فروشان و عمده فروشان که محصولات یا خدمات خود را پیش می برند، برندهای D2C باید حضور قوی در رسانه های اجتماعی را حفظ کنید.

بنابراین به طور معمول، مشاغل D2C در تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی فعال هستند: از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، Pinterest و TikTok.

تلاش‌های اجتماعی یک برند D2C می‌تواند شامل کسب درآمد مستقیم در رسانه‌های اجتماعی باشد – چه از طریق ایجاد فروشگاه اینستاگرام، راه‌اندازی فروشگاه فیس‌بوک یا فروش در توییتر.

اما آنها همچنین می توانند کمتر تجاری باشند و در عوض با هدف ایجاد نام تجاری از طریق محتوای مرتبط، تعامل با مخاطبان، و حفظ یک حضور ثابت و مرتبط آنلاین باشند.

برندهای D2C همچنین می توانند از رسانه های اجتماعی برای تشویق و ترویج UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) از طرفداران خود استفاده کنند. UGC اساساً بازاریابی رایگان است – و از آنجایی که یک برند برای این امتیاز هزینه ای پرداخت نکرده است، اثبات اجتماعی که ارائه می دهد مسلماً قوی تر از بازاریابی تأثیرگذار است. (که در یک ثانیه به آن خواهیم رسید!)

بازاریابی ایمیلی شخصی

به‌عنوان یک برند D2C، نه تنها هدف شما برای دنبال‌کردن در رسانه‌های اجتماعی، بلکه فهرست ایمیل‌های شما نیز هست. اینجاست که بازاریابی ایمیلی وارد می شود.

به طور مرتب به صندوق ورودی مشتریان خود با جذابیت، سرگرمی (و مهمتر از همه، مربوط) محتوا دارای چندین مزیت است:

  • این برند شما را در ذهن خود نگه می دارد
  • این می تواند گفتگو را دعوت کند، جرقه بحث را برانگیزد و تعامل با برند شما را تحریک کند
  • آنها را تشویق می کند تا از سایت شما بازدید کنند – و به طور بالقوه خرید انجام دهند
  • این صدا و شخصیت منحصر به فرد برند شما را در فضایی شلوغ ایجاد می کند

در کنار تمام عناصر اجتناب‌ناپذیر برندسازی، بازاریابی ایمیلی شخصی ابزاری کلیدی برای کسب‌وکارهای D2C است که به دنبال افزایش فروش و تولید سرنخ هستند.

می‌توانید خریداران را با ایمیل‌های سبد خرید رها شده هدف قرار دهید و دوباره با تخفیف‌ها و تخفیف‌های سفارشی، آنها را جذب کنید. از طریق یک طرح وفاداری، می‌توانید به فعال‌ترین و پرحجم‌ترین مشتریان خود نیز پاداش دهید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

با تداوم رشد اینفلوئنسر مارکتینگ – این بازار با ارزش 1.7 میلیارد دلار در سال 2016 ارزش دارد. حدود 15 میلیارد دلار اکنون – مارک های D2C باید وارد شوند.

با پرداخت هزینه برای مهار شهرت موجود یک اینفلوئنسر (اصولاً فردی با فالوورهای زیاد – و نفوذ جدی در بین مخاطبان خود)، می توانید پیشنهادات برند D2C خود را در مقابل بخش بزرگ، درگیر و مرتبطی از بازار هدف خود قرار دهید. .

بعلاوه، در حال حاضر یک بازار فرعی در حال رشد از اینفلوئنسرها وجود دارد – به نام “اینفلوئنسرهای خرد” – که این شکل از بازاریابی D2C را همیشه مقرون به صرفه تر می کند. این شخصیت ها ممکن است فاقد تعداد فالوورهای عظیم همتایان “کلان” خود باشند. اما آنها همچنین تمایل دارند در یک جایگاه خاص تر تخصص داشته باشند – که می تواند آنها را به یک مکمل بسیار مؤثر و فوق العاده قابل اعتماد برای کمپین تبلیغاتی بعدی D2C شما تبدیل کند.



منبع