5 نکته مهم برای یک وب سایت در سال 2023 چیست؟

اطلاعات بیشتر



منبع

قصه گویی جایی است که جادو اتفاق می افتد. حکایات شخصی، مطالعات موردی و داستان های موفقیت مشتری به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. ما موجوداتی احساسی هستیم – و ارتباط عمیق‌تر می‌تواند باعث تبدیل شدن به افراد شود و وفاداری به برند را تقویت کند.

و برای اینکه دستگاه محتوای خود به خوبی کار کند، از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) و ابزارهایی مانند Trello، Asana یا Airtable استفاده کنید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند برنامه‌ریزی کنید، با دیگران همکاری کنید، مطالب را زودتر از موعد بنویسید، و استراتژی محتوای خود را به آسانی مدیریت کنید – ابزار مفیدی است که در صورت نیاز به کمک برای سازماندهی ماندن در نظر بگیرید.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner یا SEMrush راهی عالی برای یافتن آنچه که مخاطب هدف شما در جستجوی آن است، هستند. سپس می توانید آن کلمات کلیدی را در برخی از محتوای خود تا کنید. شما حتی می توانید تحقیقات بازار را انجام دهید تا به محتوای خود کمک کنید تا از رقبای خود متمایز شود.

وقتی کپی خود را با تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافیک ها ترکیب می کنید، چیزهای جالبی را حفظ می کنید. بصری ها جذاب هستند و می توانند احساسات، هیجانات و حتی ایده های پیچیده را به سرعت انتقال دهند.

صفحه وب Brother Vellies با دو مانکن در یک بودگا نیویورک.
Brother Vellies محتوایی دارد که به طور خاص برای مخاطبان خود – جوان، باسن، خلاق و ساکن شهر – جذاب است.

به‌عنوان یک مصرف‌کننده، می‌دانید که محتوای خوب چقدر مهم است – شما را جذب می‌کند، شما را درگیر می‌کند، شما را از یک برند آگاه می‌کند، و حتی شما را به یک مشتری وفادار تبدیل می‌کند که این خبر را منتشر خواهد کرد.

نکته برتر: تصاویر را برای زمان بارگذاری سریع‌تر بهینه کنید و متن جایگزین را برای بهبود دسترسی به وب‌سایت خود اضافه کنید.

مخاطبان شما می خواهند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و درباره شما و آنچه که در مورد آن هستید بیشتر بدانید. برای انجام این کار، می توانید از دیدگاه منحصر به فرد خود برای نوشتن و ایجاد محتوای ارزشمند استفاده کنید که نیازها، مشکلات و علایق آنها را بیان می کند.