6 روش عالی برای افزودن گواهینامه به وب سایت خود در سال 2023

اولین مورد هدف قرار دادن مشتریان پس از تکمیل خرید است. یک راه عالی برای انجام این کار ارسال یک ایمیل برای مشتریان در زمان مشخصی پس از دریافت سفارش است.

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اضافه کردن گواهینامه به وب‌سایت خود، بدون اینکه دائماً مشتری‌ها را برای شما نقد و بررسی بگذارند، بیاورید.

همچنین می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی و در صندوق ورودی خدمات مشتری خود به دنبال توصیفات بگردید. گاهی اوقات یک مشتری در صورتی که تجربه خوبی داشته باشد از یک برند تمجید می کند و این می تواند توصیفات عالی برای افزودن به وب سایت شما باشد.

اطلاعات بیشتر

راهنمای ما در مورد نحوه درخواست نظرات از مشتریان پر از نکات مفیدتر است!



منبع

یکی دیگر از راه‌های جمع‌آوری توصیفات مشتری، هدف قرار دادن مشتریان بازگشتی است. هنگامی که یک مشتری دومین یا سومین سفارش را از فروشگاه آنلاین شما انجام می دهد، می توانید او را به صفحه فرود هدایت کنید تا یک گواهی نامه برای خود بگذارید. پس از همه، اگر آنها برای بیشتر برمی گردند، باید تجربه خوبی داشته باشند!

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر! خیلی زود از مشتریان برای توصیفات نخواهید. اگر حتی هنوز سفارش مشتری را ارسال نکرده‌اید، از او درخواست بررسی نکنید. برای شروع، آن‌ها نمی‌توانند محصولی را که دریافت نکرده‌اند بررسی کنند و ثانیاً، احتمالاً از اینکه شما به جای بسته‌بندی سفارش‌شان، روی درخواست گواهینامه تمرکز می‌کنید، کمی اذیت می‌شوند!

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر! با درخواست از مشتریان برای اظهارنامه، اسپم نکنید. توصیه می‌کنیم قبل از حرکت از هر مشتری بیش از دو بار سؤال نکنید. همه مایل به ارائه یک بررسی به شما نیستند، بنابراین بهتر است به جای آزار دادن پایگاه مشتریان خود، به این نکته توجه کنید!

برای مثال، می‌توانید یک کمپین ایمیلی را تنظیم کنید تا دو هفته پس از دریافت سفارش هر مشتری، فعال شود و از آن‌ها بخواهید تجربیات خود را برای شما به اشتراک بگذارند. این به آن‌ها زمان کافی می‌دهد تا محصول را امتحان کنند و نظر دقیقی داشته باشند.