اولین مورد هدف قرار دادن مشتریان پس از تکمیل خرید است. یک راه عالی برای انجام این کار ارسال یک ایمیل برای مشتریان در زمان مشخصی پس از دریافت سفارش است.
راهنمای ما در مورد نحوه درخواست نظرات از مشتریان پر از نکات مفیدتر است!
برای مثال، میتوانید یک کمپین ایمیلی را تنظیم کنید تا دو هفته پس از دریافت سفارش هر مشتری، فعال شود و از آنها بخواهید تجربیات خود را برای شما به اشتراک بگذارند. این به آنها زمان کافی میدهد تا محصول را امتحان کنند و نظر دقیقی داشته باشند.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر! با درخواست از مشتریان برای اظهارنامه، اسپم نکنید. توصیه میکنیم قبل از حرکت از هر مشتری بیش از دو بار سؤال نکنید. همه مایل به ارائه یک بررسی به شما نیستند، بنابراین بهتر است به جای آزار دادن پایگاه مشتریان خود، به این نکته توجه کنید!