و فهمیدن دلیل آن آسان است. Spotify همه چیز در مورد اتصال مردم در سراسر جهان از طریق قدرت موسیقی است. آی تی از ترکیب قدرتمندی از تصاویر، پیامرسانی و محصولات برای انتقال پیام برند خود استفاده میکند از “موسیقی برای همه”.
این هویت بصری را از طریق کمپین ها و ابتکارات غیر بصری خود تقویت می کند و به ارتباط مردم از طریق موسیقی و فرهنگ کمک می کند. این کمپینها شامل «موسیقی برای هر حالت» است که لیستهای پخشی را در برنامه Spotify ایجاد میکند که بهطور خاص برای شرایط خاص طراحی شده است، از جمله یک لیست پخش جدایی پر از آهنگهای غمگین.
اگرچه لوگو بدون تغییر باقی می ماند، اما طرح های رنگی در ویژگی های برنامه، مانند لیست های پخش، همیشه در حال تغییر هستند. نام تجاری Spotify در کنار شناخت و قدردانی متنوع و رنگارنگ از فرهنگها و انواع افراد مختلف که همگی به موسیقی گوش میدهند، حس یکپارچگی را ایجاد میکند (از طریق لوگوی ثابت، فونت برنامه، و طرح رنگ کلی آن).
از بین تمام هویت های برندی که به آنها نگاه کردیم، Spotify بیشترین تنوع را دارد. بله، این برند با طرح رنگ نمادین سبز و سیاه (یا سفید) برای لوگو و برچسب خود است، اما همچنین از مجموعه ای از رنگ های زنده در سراسر طراحی های خود استفاده می کند، به خصوص برای کمپین سالانه Spotify Wrapped.