8 نکته بازاریابی ایمیلی B2B

وقتی مخاطب هدف خود را مشخص کردید، می توانید پرسونای خریدار ایجاد کنید فهمیدن چگونه آنها تصمیمات خرید می گیرند – یک کار بسیار مهم زیرا به شما می گوید که چه کسی واقعاً قدرت خرید محصول شما را دارد!

هنگامی که یک کسب و کار را تبدیل کردید، تمرکز باید روی آن باشد حفظ از آن رابطه، و دفاع از برند شما

مثال بازاریابی ایمیلی Zendesk B2B
Zendesk مثال خوبی از یک ایمیل B2B ارائه می دهد که به دنبال ایجاد آگاهی و توجه از طریق رهبری فکری است.

شماره 7. از یک Clear Call to Action استفاده کنید

شما می‌توانید شخصیت‌های خریدار را بر اساس نقشی که در مرکز خرید شرکت مورد نظر شما بازی می‌کنند ایجاد کنید. برای مثال، اینفلوئنسرها می توانند تصمیمات خرید دیگران را دستکاری کنند، در حالی که تصمیم گیرندگان حرف آخر را می زنند.

نمونه بازاریابی ایمیلی B2B مدل DMU
مدل DMU، شخصیت های مختلف خریدار را توصیف می کند. منبع: اسلاید سالاد

#5. از Segmentation استفاده کنید

یک موضوع خوب تفاوت بین کسی است که ایمیل را باز می کند و نه – اگر خط موضوع به اندازه کافی سریع نباشد یا باعث علاقه شما نشود، ایمیل های B2B شما احتمالا باز نمی شوند.

به نظر می رسد راهی واضح برای شروع بهترین شیوه های کمپین ایمیل B2B ما باشد، اما ضروری است. موضوع عنوان یک ایمیل است و اولین چیزی است که مردم در صندوق ورودی خود می بینند.

لحن شماست چگونه شما ایمیل های خود را بنویسید چه نوع کلماتی با مخاطبان شما طنین انداز می شود تا تبدیل ها را افزایش دهد؟ چه نوع زبانی باعث می شود ایمیل های B2B شما از بقیه متمایز شوند؟

بخش بندی لیست ایمیل شما یک راه قدرتمند و موثر است افزایش ارتباط ایمیل های B2B شما و قدرت کمپین بازاریابی ایمیلی خود را بهبود می بخشد. برخلاف تقسیم‌بندی مشتریان B2C، که در آن شما مخاطبان خود را بر اساس جمعیت‌شناسی گروه‌بندی می‌کنید، به عنوان مثال، بازاریابی ایمیلی B2B بیشتر به یک رویکرد تجاری محور برای تقسیم‌بندی نیاز دارد.

خوشبختانه، چندین ابزار مفید برای کمک به شما در تقسیم بندی لیست های پستی ایمیل B2B در دسترس هستند، مانند Mailchimp یا Omnisend. مطمئن نیستید کدام ابزار را انتخاب کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی ما از Mailchimp را بررسی کنید.

#6. کمپین های خود را برنامه ریزی کنید

همیشه در نظر بگیرید چه اطلاعاتی به مخاطبان شما مرتبط است. نیازهای آنها چیست؟ چگونه می توانید آنها را ملاقات کنید؟ به این سوالات پاسخ دهید و سپس به نکات دردناک مخاطب خود بپردازید! توضیح دهید که چگونه کسب و کار شما می تواند زندگی کاری آنها را آسان تر کند، در وقت آنها صرفه جویی کند یا پول آنها را ایمن نگه دارد، همه اینها به روشی مقرون به صرفه.

شرم آور نیست که در بازاریابی ایمیلی B2B خود کمی کمک بگیرید – در واقع، اکثر مشاغل این کار را انجام می دهند! می توانید از ابزارهایی مانند Mailchimp یا Omnisend برای کمک به بخش بندی لیست های ایمیل خود، ایجاد الگوها و ایمیل های خود را برای ارسال در زمان مناسب برنامه ریزی کنید. شما همچنین می توانید از این ابزارها برای ایجاد استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید، به طوری که اطلاعات بازاریابی ایمیل B2B شما در یک خانه خودکار زندگی می کند.



منبع

فراخوان برای اقدام (CTA) عبارت یا کلمه ای است که برای آن طراحی شده است مخاطبان خود را به انجام یک اقدام ترغیب کنید – این می تواند به معنای کلیک بر روی یک پیوند، خرید یا باز کردن ایمیل در وهله اول باشد.

اگر نتواند ارزش انجام این کار را ببیند، هیچ کس روی ایمیل B2B شما کلیک نخواهد کرد. این بسیار مهم است، به خصوص در هنگام ارسال ایمیل به کارمندان پر مشغله ای که اغلب وقت کافی برای پاسخ دادن به ایمیل های فوری ندارند، چه رسد به اینکه ایمیل های بازاریابی B2B خود را باز کنند.

وقتی مشتری با کسب و کار شما بیشتر آشنا می شود، به سمت یک حرکت می کند تصمیم گیری مرحله – در اینجا می‌توانید پیشنهادات خود را با تخفیف‌ها، آزمایش‌های رایگان و تماس‌ها (CTA) افزایش دهید تا مشتری را برای خرید یا تعامل ساده با برندتان ترغیب کنید.

ارزش آن را دارد که چند ایمیل با رنگ‌های مختلف تهیه کنید و آنها را روی کاربران آزمایش کنید تا درک واضح‌تری از اینکه چه نوع لحنی را باید انتخاب کنید. هنگامی که در مورد لحن تصمیم گرفتید، مطمئن شوید که آن را در تمام کمپین های بازاریابی ایمیلی خود ثابت نگه دارید.

#3. ارائه ارزش واقعی

#1. یک خط موضوع جذاب بنویسید

به طور کلی، موضوع ایده آل باید باشد بین 28 تا 50 کاراکتر. این معمولا در دستگاه های تلفن همراه به خوبی کار می کند، جایی که بسیاری از متخصصان ایمیل های خود را چک می کنند. علاوه بر این، به این فکر کنید که چگونه می توانید آن را برای مخاطب هدف خود مرتبط کنید، با استفاده از افعال فعال یا “کلمات قدرت”، مانند “نتیجه”، “ایمن”، و “نهایی”.

#2. لحن خود را برقرار کنید

برای ارائه ارزش واقعی، مطمئن شوید که ایمیل های B2B شما به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  1. چه چیزی ارائه می دهید؟
  2. چگونه به خواننده کمک خواهد کرد؟
  3. بعد باید چیکار کنند؟

#4. مخاطب خود را بشناسید

داشتن یک برنامه دقیق و هماهنگ برای کمپین های بازاریابی ایمیلی می تواند به این معنی باشد که ایمیل های B2B شما هستند سازگار، هدفمند و به احتمال زیاد منجر به تبدیل می شود. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی که برای کسب و کار شما مفید است، وقت بگذارید.

یک CTA موثر همه چیز با زمینه ارتباط دارد. به عنوان مثال، یک CTA می تواند با محتوایی احاطه شود که خواننده را مجذوب خود کند و او را وادار به پاسخگویی کند یا به آنها کمک کند تا به طور طبیعی به مرحله بعدی بروند. استفاده ظریف از CTA همچنین می تواند اعتماد را تشویق کند و احتمال تعامل مشتری بالقوه با برند شما را افزایش دهد.

CTA بازاریابی ایمیلی Outbrain B2B
Outbrain از یک CTA بزرگ در پایین لیست مفصلی از زمینه استفاده می کند.

#8. از اتوماسیون استفاده کنید

این می تواند یک لحن حرفه ای باشد که به نظر می رسد با کارمندان در کسب و کارها با شفاف بودن، صریح بودن و صادق بودن در آنچه که کسب و کار شما می تواند به آنها ارائه دهد، یک پیوند اعتماد ایجاد کند. لحنی که انتخاب می کنید در نهایت به تجارت شما بستگی دارد – برای مثال، حتی ممکن است بخواهید از لحن کمی غیر رسمی استفاده کنید.

داشتن یک به سفر مشتری B2B فکر کنید و ببینید آیا می توانید یک چرخه بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید که کم و بیش آن را منعکس کند. این بدان معناست که نه تنها ایمیل‌های B2B شما مرتبط هستند سازمان بهداشت جهانی هدف شما است، اما همچنین جایی که آنها در یک مقطع زمانی خاص در سفر مشتری هستند.

یافتن مخاطبان هدف می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید چه کسانی بیشتر با ایمیل‌های B2B شما درگیر هستند، به این معنی که می‌توانید تلاش‌های خود را روی شخصی‌سازی محتوای ایمیل‌هایتان برای کسانی که مهم هستند متمرکز کنید. می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics، Facebook Insights و خدمات بازاریابی ایمیل خودکار مانند Mailchimp برای نظارت بر نحوه تعامل مشتریان با وب‌سایت و کمپین‌های شما استفاده کنید.

می توانید از یکی از عوامل زیر برای تقسیم بندی مخاطبان B2B خود استفاده کنید:

  • فرموگرافی: صنعت، اندازه شرکت، تعداد مشتریان/مشترکین
  • تصمیم گیرندگان: مدیران، مدیران اجرایی، ذینفعان
  • نیازهای کسب و کار: نقاط درد، اهداف، اهداف درآمد
  • پتانسیل: آمادگی برای خرید، سودآوری
به عنوان مثال، اولین مرحله ممکن است این باشد که مشتری یک آگاهی از برند شما یا محصول و آنها در حال خرید هستند توجه. این زمان آن است که تا آنجا که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار خود به آنها بدهید، مانند راهنماهای نحوه کار، محتوای رهبری فکری و توصیه های مشتری.