قبل از اینکه به دنبال تاییدیه از طرف حرفه ای باشید، به این فکر کنید که چه چیزی برای آنها وجود دارد. آنها با همراهی شما چه چیزی به دست می آورند؟
درعوض، اینفلوئنسرهایی را پیدا کنید که مخاطبان آنها به خودتان پیوند دارند. تشکهای کاسپر یک کمپین چند ساله با سگهای اینفلوئنسر برای تبلیغ راهاندازی تخت سگ خود انجام داد و بسیار سرگرمکننده بود که مردم فقط به دیدن موارد بیشتر اهمیت میدادند.

برای استفاده از اینفلوئنسرها برای افزایش فروش، باید با درگیر شدن و به اشتراک گذاری محتوای آنها، روابط بلندمدت با آنها ایجاد کنید. مخاطبان آنها را خوشحال کنید – آنها ممکن است مشتریان آینده شما باشند.
چرا زمانی که یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار می تواند به شما کمک کند تا به سمت جلو حرکت کنید، آن را به تنهایی کنار بگذارید؟ وقتی با اینفلوئنسرها در صنعت خود همکاری میکنید، نام تجاری خود را به بازار خواهید رساند. به این فکر کنید که چه نوع اینفلوئنسر برای شما بهتر کار می کند – انواع مختلفی وجود دارد، به عنوان مثال اینفلوئنسرهای میکرو، ماکرو، نانو و مگا!
اطمینان حاصل کنید که خط نفوذ آنها مکمل کسب و کار شما است – اگر عسل تند می فروشید، هیچ فایده ای ندارد که با یک اینفلوئنسر ماشین اسپورت ارتباط برقرار کنید.