9 نکته برتر برای ایجاد ویدیوهای محصول عالی در سال 2023

ویدئوهای تیزر اغلب شبیه ویدئوهای تبلیغاتی هستند. با این حال، آنها معمولاً مقدار اطلاعات داده شده در مورد محصول را محدود می کنند، در عوض فقط نگاهی اجمالی به محصول و کاربردهای آن برای ایجاد فتنه می دهند.

ویدیوهای چگونه لزوماً نباید روی محصول تمرکز کنند. در عوض، آنها معمولا روی چگونگی حل مشکل با محصول تمرکز کنید.

این نوع ویدیو می تواند راهی هوشمندانه برای برجسته کردن قابل اعتماد بودن محصول شما باشد اثبات اجتماعی را اضافه کنید به پیام بازاریابی شما



منبع با استفاده از مثال قبلی برس تمیز کردن ماشین، یک ویدیوی نمایشی به شما نشان می دهد که چگونه برس را کنار هم قرار دهید، چگونه از آن استفاده کنید، چگونه محصول را تمیز کنید و چگونه آن را به درستی نگهداری کنید.

این نوع ویدیو است مناسب برای ایجاد وزوز حول محور معرفی محصول آینده

ویدیوهای چگونه

ویدیوهای تبلیغاتی محصول را به ستاره نمایش تبدیل می کند. این نوع ویدئو معمولا روی عالی جلوه دادن محصول تمرکز کنید، ضمن ارائه بینشی نسبت به مزایا و ویژگی های کلیدی محصول.

از آنجایی که این می تواند نوع ویدیویی خوبی برای کمپین های بازاریابی باشد به مشتریان نشان می دهد که چرا باید محصول را بخرند.

ویدئوهای تظاهرات

مشابه یک ویدیوی نحوه کار، یک ویدیوی نمایشی دقیقاً نحوه استفاده از یک محصول را به شما نشان می دهد. با این حال، آن را به طور معمول روی کاربرد محصول تمرکز کنید به جای فرآیند کامل

ویدیوهای محصول اشکال مختلفی دارند و هر نوع می تواند به برندها در رسیدن به موفقیت به روش خاص خود کمک کند. در زیر انواع اصلی ویدیوهای محصول را بررسی می کنیم:

فیلم های تبلیغاتی

ویدیوهای تبلیغاتی می توانند روش خوبی برای ارائه اطلاعات کلیدی محصول باشند، بنابراین برای صفحات محصول بسیار مناسب هستند.

ویدیوهای تیزر

ویدئوهای مطالعه موردی به بینندگان نشان می دهد که چگونه سایر مشتریان از محصول شما با موفقیت استفاده کرده اند.

به عنوان مثال، یک ویدیوی آموزشی برای یک برس تمیز کردن ماشین ممکن است تمام جنبه های تمیز کردن ماشین را پوشش دهد، اما برس را در مراحل مربوطه نشان دهد.

این نوع ویدیو می‌تواند برای صفحات محصول عالی باشد زیرا نشان می‌دهد که چقدر استفاده از محصول برای مشتریان بالقوه آسان است.

ویدئوهای مطالعه موردی