این یک چالش برای فروش مواد اولیه است، بنابراین سازماندهی و خلاقیت بسیار مهم است.
آیا می توانید محصولات خود را تغییر دهید تا جذاب تر یا مفیدتر شوند؟ چرا از دوستان در مورد هر پیشنهادی که ممکن است داشته باشند سؤال نکنید. به عنوان مثال، اگر یک دسته از تی شرت های درخت کریسمس دارید که مشتریان نمی خواستند، چرا آنها را به تی شرت های خنده دار ضد کریسمس تبدیل نکنید؟

آن را به عنوان هدیه با سایر خریدها همراه کنید
مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. حتی اگر چیزی نیست که شخصاً آن را دوست داشته باشند، می توانند آن را به شخص دیگری هدیه کنند. تا زمانی که هدایای شما منطقی باشد، کالای شما می تواند چیزی باشد که مشتری را در خرید اقلام غیرمجاز تبدیل کند.
آن را با یک تخفیف دیوانه کننده پاک کنید
به احتمال زیاد دوستان، خلاقان یا دیگر صاحبان مشاغل آنلاین را می شناسید که ممکن است سهام شما را بخواهند. اگر 500 حلقه استخر بادی دارید (که هیچ مشکل ایمنی ندارند) چرا با هتل های زنجیره ای، سالن های ورزشی، یا مروجان مهمانی تماس نگیرید؟ اگر تعداد زیادی پارچه یا لباس دارید، هنرمندان، تئاترها یا طراحانی وجود خواهند داشت که ممکن است از آن ناامید باشند! اگر خوراکیهای فصلی و دانههای قهوه دارید، ممکن است یک نمایندگی خودرو آن را برای هدایایی در طول فروش پس از فصل بخواهد.
آن را تغییر دهید
ابتدا درک کنید که همه افراد در تجارت اشتباه می کنند. گاهی اوقات بیش از حد سفارش می دهیم، یا چیز اشتباهی می دهیم، یا اینکه چقدر مشتریان خود را می شناسیم، بیش از حد تخمین می زنیم. دلیلش هرچه که باشد، راحت باشید. دوبرابر نباشید، با امتناع از تخفیف و نگه داشتن زندگی عزیز، خود را عذاب ندهید. بن بست را ببینید – یک موقعیت ناگوار که فرصت حل آن و یادگیری از آن را دارید.
این احتمال وجود دارد که مدرسه یا موسسه خیریه ای وجود داشته باشد که بتواند از موجودی شما استفاده کند. چه بخواهید بی سر و صدا کمک مالی کنید، یا ادعای تخفیف مالیاتی داشته باشید، یا حتی یک کمپین رسانه اجتماعی جالب ایجاد کنید که توجه را هم به کسب و کار شما و هم به خیریه جلب کند، کمی خیر بیشتر به دنیا می آورد و به مردم کمک می کند.
در اینجا برخی از کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید (توجه داشته باشید – عکس های زیر شرکت هایی نیستند که کالای فروش را انجام می دهند، آنها فقط نمونه هایی برای الهام هستند):
به همکاران فکر کنید
دومین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که همه چیز در مورد کادربندی است. این موارد توسط مشتریان شما ناخواسته بودند، اما برای همه افراد در سراسر جهان ناخواسته نیستند. همه چیز در مورد این است که بفهمید چه کسی محصولات شما را می خواهد، و راه درستی برای چارچوب بندی مزایایی که در صورت خرید کالای شما به دست می آورد را پیدا کنید.
اما به جای مدرسه قدیمی «همه چیز باید برود! سهام مرده!” این کار را به روشی آنلاین و نرم انجام دهید. نام آن را یک فروش فلش بگذارید و آن را با یک پاپ آپ و یک تایمر شمارش معکوس در وب سایت خود تبلیغ کنید. این باعث می شود هم سهام و هم فروش هیجان انگیزتر شود!
