به نظر می رسد که این ابزارهای جدید تازه شروع کار سازنده هستند. پس از اعلام GoDaddy، پانی گفت که این برند در هفتههای آینده راهاندازی بیشتری خواهد داشت و به صاحبان کسبوکارهای کوچک کمک میکند تا «در زمان صرفهجویی کنند و مشتریان جدیدی را با استفاده از بهترین چیزهایی که هوش مصنوعی ارائه میدهد، جذب کنند».
برنامه مکالمات جدید GoDaddy با دور شدن از ویترین فروشگاه، بر عملیات پشت صحنه تمرکز می کند. را خدمات مشتری ابزار پیامرسانی تمام ایمیلها، متنها، یادداشتها و پیامهای مستقیم بین صاحبان کسبوکار و مشتریان را جمعبندی میکند و آنها را خلاصه میکند. این بدان معناست که کارآفرینان مجبور نخواهند شد در گفتگوهای بی پایان پیمایش کنند تا مشخص کنند که مشتری چه چیزی را می خواهد و چه زمانی می خواهد. همچنین تعدادی پاسخ ایجاد می کند که کسب و کارها می توانند برای باز نگه داشتن کانال های ارتباطی به مشتریان ارسال کنند.
با توجه به اینکه Wix همچنین یک ابزار متنی مولد هوش مصنوعی را در ماه مارس منتشر کرد، GoDaddy تنها سازنده وب سایتی نیست که به دنبال تقویت ارائه هوش مصنوعی خود است. انتشار این ابزارهای جدید برای کاربرانی که می خواهند در زمان خود صرفه جویی کنند، امیدوارکننده است، چیزی که GoDaddy در حال حاضر با فرآیند ساخت وب سایت بسیار سریع خود در اولویت قرار داده است. نه تنها این، بلکه نشان دهنده تمایل این برند برای جلوتر ماندن از منحنی است و امکانات جدیدی را که هوش مصنوعی میتواند برای کاربرانش به ارمغان بیاورد را بررسی کند.
با استفاده از یافته های الف نظرسنجی اخیر، ابزارهای جدید هوش مصنوعی GoDaddy از نیاز کارآفرینی به کمک اضافی صحبت می کند. این نظرسنجی نشان داد که از هر چهار کسبوکار، یک کسبوکار تمایل دارد از کمکهای خارجی برای کارهایی مانند تولید محتوا استفاده کند. پانی ادعا میکند که این ابزارهای جدید به این نیاز پاسخ خواهند داد و به کاربران اجازه میدهند تا از بهترین ابزارها برای شروع رقابت استفاده کنند.
آخرین ابزار GoDaddy تمرکز خود را به دنیای رسانه های اجتماعی تغییر می دهد. اکنون بیش از هر زمان دیگری رایج است، کسب و کارهای کوچک باید از پتانسیل بازاریابی ارائه شده توسط این پلت فرم استفاده کنند. تبلیغات دیجیتال اینجاست که وارد می شود. با آگاهی از این واقعیت که بیشتر کارآفرینان متخصص تبلیغات نیستند، Digital Ads از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تبلیغات چشم نواز برای فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کند که از بهترین شیوه های تبلیغاتی پیروی می کنند و در عین حال مشتریان جدیدی را به کسب و کار جذب می کنند.
این فضا را تماشا کنید!
اولین ابزار جدید GoDaddy با هدف کاهش بار بارگذاری دست و پا گیر محصولات برای مشاغل تجارت الکترونیک است. اکنون، GoDaddy میتواند دقیق و مختصر ایجاد کند توضیحات محصول بر اساس تصاویر محصولاتی که توسط صاحب فروشگاه گرفته و آپلود شده است. با استفاده از سه مدل هوش مصنوعی، توضیحات به طور خودکار به محصول اختصاص داده میشود و آپلود سریعتر و محتوا تازهتر و قانعکنندهتر میشود.