Jim & May’s Spanish and Go – رویکرد چند کاناله

“با اسپانیایی و برو یوتیوب کانال، یادم می‌آید همین الان به 100 مشترک رسیدم که مثل این بود، وای، صد نفر ما را دنبال کردند. و سپس 1000 شد و سپس 10000 و سپس 100000. تمام آن نقاط عطف کوچک برای ما بسیار بزرگ بود.»

نکته برتر جیم! او به ما گفت که خود را حفظ کنیم و تلاش برای تبدیل شدن به یک شخصیت یوتیوب را فراموش کنیم. بخش مرکزی تمرکز بر نوع محتوایی است که تولید می کنید و برای مخاطبان خود ارائه می کنید. سعی کنید منبع ارزشمندی باشید که مردم نه تنها به دنبال آن باشند بلکه مصرف کنند و بتوانند آن را در زندگی خود پیاده کنند. او همچنین گفت که شهرت خود را به عنوان منبعی که مردم باید به آن بازگردند، توسعه دهید.



منبع جیم خاطرنشان کرد که با یوتیوب، شما نه تنها ویدیویی را دریافت می کنید که می توانید در کانال و وب سایت YouTube خود پست کنید، “بلکه صدا را نیز در اختیار دارید. [for the podcast] و تو می توانستی تبدیل ویدیو به پست وبلاگ بنابراین شما می توانید کمی از همه چیز را فقط در یک شکل از محتوا داشته باشید. بنابراین تصمیم گرفتیم یک کانال یوتیوب راه اندازی کنیم. و هنگامی که در سال 2016 به طور کامل کسب و کار را شروع کردیم، کانال یوتیوب خود را راه اندازی کردیم و شروع به تولید محتوای ویدیویی عمدتاً کردیم.

اما ما در نهایت به یک کنفرانس سفر برای سازندگان و وبلاگ نویسان رفتیم. ما به آنجا رفتیم و چند جلسه با تمرکز بر وبلاگ نویسان برگزار شد، سپس جلساتی برگزار شد واقعاً ایده جذب سازندگان برای ورود به YouTube را پیش می برد، زیرا گوگل مالک یوتیوب است.

تصمیم برای حرکت به سمت YouTube تصمیم درستی بود، زیرا آنها موفق به رشد آن شدند از صفر تا 160000 مشترک! جیم و می با هدف رسیدن به نقطه عطف شگفت انگیز 200000 مشترک برای سال 2023، به موفقیت باورنکردنی دست یافته اند. 10 میلیون بازدید در کانال YouTube آنها در کمتر از هفت سال – بنابراین ما به جزئیات چگونگی دستیابی آنها به این نقاط عطف پرداختیم.

جیم توضیح داد: «خیلی زود فکر کردیم که به عنوان پادکست شروع کنیم. بنابراین این به سال 2011 بازگشته است. خیلی زود بود اما ما هرگز قسمت های پادکستی را که منتشر کردیم منتشر نکردیم. دقیقاً نمی دانم چرا، شاید در آن زمان کمی از اسپانیایی ام خجالت می کشیدم زیرا اوایل بود.

صفحه کانال اسپانیایی و Go YouTube با تصاویری از این زوج در کنار هم

جیم و می با ایده هایی برای محتوای همیشه سبز شروع کردند، نوعی از محتوای YouTube که همیشه ارزشمند است. اما جیم همچنین اظهار داشت که سازگاری با یوتیوب کلیدی است.