ویژگی مدیریت کمپین Omnisend به شما کمک می کند خطوط موضوع ایمیل خود را به راحتی آزمایش کنید، بنابراین می توانید با دریافت بازخورد واقعی از مشتریان، عملکرد کمپین خود را بهینه کنید.
همچنین میتوانید عملکرد کمپین ایمیل خودکار خود را با ردیابی نرخ کلیک، باز کردن و لغو اشتراک مشاهده کنید – بنابراین میتوانید کمپینهای خود را در صورت وقوع ردیابی کنید.
ویژگی مدیریت مشترکین به شما امکان می دهد هر کمپین را به کدام یک از لیست های پستی تقسیم بندی شده خود انتخاب کنید. با ابزار تقسیم بندی، لیست های پستی تقسیم بندی شده ایجاد کنید، سپس کمپین های خود را برای افراد مناسب هدف قرار دهید تا کمپین های ایمیلی شما تا حد امکان موثر باشند.
1. اتوماسیون:
این جایی است که می توانید عملکرد وب سایت خود را، همه در یک مکان یکپارچه، ردیابی و نظارت کنید. در اینجا می توانید ببینید که در مجموع چند نفر از وب سایت شما بازدید کرده اند، در حال حاضر چند نفر از آن استفاده می کنند و چند نفر دیگر را ترک کرده اند.
Forms یک ویژگی همه کاره Omnisend است و راهی عالی برای تعامل با مشتریان و به دست آوردن مشترکین بیشتر در لیست پستی شما.
به مشتریانی که وب سایت شما را ترک می کنند ایمیلی ارسال کنید تا به آنها محصولاتی را که هنوز در سبد خریدشان منتظر هستند یادآوری کنید، به خاطر ثبت نام در فروشگاه آنلاین خود به آنها تبریک بگویید و حتی با ارسال یک ایمیل با کد تبلیغاتی برای تبریک تولد به آنها، مشتریان خود را شگفت زده کنید. .
ویژگی “جعبه هدیه” راهی عالی برای بازپرداخت مشتریان شما، پاداش دادن به وفاداری آنها و افزایش تعامل با پایگاه مشتری شما است. حتی یک ویژگی “کارت خراش” وجود دارد که مشتریان شما باید آن را “خراش” کنند تا کد تخفیف آشکار شود!
4. فرم ها:
شما می توانید با ایجاد پاپ آپ های روشن و چشم نواز که توجه بازدیدکنندگان شما را جلب می کند و آنها را تشویق می کند تا در وب سایت شما ثبت نام کنند، تبدیل به وب سایت خود شوید. سپس با استفاده از همان سبک ها و تغییر متن یا پیشنهاد تخفیف، کمپین های منسجم ایجاد کنید.
یا از ابتدا شروع کنید یا هر یک از چهار قالب آماده ارائه شده را ویرایش کنید. همچنین میتوانید از ویرایشگر محتوا برای ایجاد کوپنهای تخفیف استفاده کنید تا مشتریان را برای خرید در فروشگاه آنلاین خود ترغیب کنید.
از ویژگی Forms برای ایجاد فرم ثبت نام در وب سایت خود استفاده کنید – حتی می توانید از ویژگی “چرخ ثروت” برای تشویق آنها به ثبت نام استفاده کنید. هر بار که بازدیدکنندگان بازی می کنند، شانس دریافت کد تخفیف را دارند.
5. گزارش ها:
همچنین یک ویژگی مخاطب سفارشی وجود دارد که با فیسبوک و اینستاگرام همگامسازی میشود تا مشترکان رسانههای اجتماعی شما را بهطور خودکار به فهرستهای پستی تقسیمبندی شده منتقل کند. می توانید از این ویژگی برای هدف قرار دادن تبلیغات خود در فیس بوک و اینستاگرام استفاده کنید تا ترافیک بیشتری را به وب سایت خود بیاورید.
همچنین میتوانید از ویژگی اتوماسیون برای ارسال تأیید سفارش، پیگیری سفارش (مانند بررسی) و اعلانهای فشار در محصولات مشابه استفاده کنید. سپس میتوانید پاسخهای ایمیلها را دنبال کنید و ترافیک وبسایت خود را برای پیگیری روندها بررسی کنید.
2. مدیریت کمپین:
همچنین میتوانید از تقویتکننده کمپین استفاده کنید، که کمپین شما را با ارسال یک ایمیل یادآوری 48 ساعت پس از ایمیل اول، با موضوع متفاوت برای تشویق مشتریان تبلیغ میکند. به گفته Omnisend، استفاده از تقویت کننده کمپین می تواند فروش شما را تا 30 درصد افزایش دهد.
3. ویرایشگر محتوا:
داشبورد گزارش فرم ها به شما نشان می دهد که روند ثبت نام شما چگونه پیش می رود – یعنی چند نفر ثبت نام کرده اند و اهل کجا هستند. روی هر دوره زمانی کلیک کنید تا متوجه شوید که فروشگاه اینترنتی شما در زمان واقعی چگونه کار می کند. به عنوان مثال، می توانید ماه به ماه یا هفته به هفته مقایسه کنید.
6. مدیریت مشترکین:
این روش ساده برای تست A/B خطوط موضوعی مختلف بر روی مشتریان مختلف میتواند به شما کمک کند تا ببینید کدام یک منجر به بالاترین نرخ باز شدن ایمیل میشود – بنابراین میتوانید بدانید که کدام خطوط موضوع بیشتر در بین مشتریان شما طنینانداز میشود.
برای مثال، فهرستهای پستی تقسیمبندی شده را میتوان بر اساس رفتار خرید مشترکین، بر اساس کسانی که از شما سفارش دادهاند یا کمپینهای ایمیل شما را باز کردهاند، تهیه کرد.
با ویژگی اتوماسیون Omnisend اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان وب سایت شما هرگز از دست نمی دهند.
ویرایشگر محتوا به شما قدرت ایجاد، ویرایش و شخصی سازی انواع ویژگی ها را برای تعامل با مشتریان خود می دهد. قالب های ایمیل منحصر به فردی ایجاد کنید که بتوانید در کمپین های خود از آنها استفاده کنید.