ریچ گاردنر ادامه داد و گفت
“ذخیره و استفاده از دادههای مشتری بهگونهای که تجربه آنها را بهبود میبخشد، دیگر خوب نیست – داشتن آن یک نیاز است.”
میدان آنلاین ادغام با اتوماسیون بازاریابی و پلت فرم اطلاعات مشتری Klaviyo را اعلام کرده است. مشتریان میتوانند با استفاده از تاریخچه خرید بیدرنگ، ویژگیهای نمایه و اطلاعات کاتالوگ، بین این دو پلتفرم همگامسازی کنند تا پیامکهای شخصیسازی شده را ارائه دهند. بازاریابی ایمیلی.
به علاوه رویدادهای سفارش زیر:
- تسویه حساب متروکه
- سفارش داده شده
- محصول سفارش داده شده
- سفارش بازپرداخت شده
- سفارش لغو شده
- سفارش انجام شده
- سفارش جزئی انجام شد
منبع
برای کاربران Klaviyo و Square Online، باید با رفتن به برگه Integrations در حساب Klaviyo خود و کلیک بر روی اجازه Square Online، حساب های خود را همگام سازی کنید. پس از آن، برای ورود به حساب Square خود منتقل می شوید. سپس، مجوزها را تأیید کنید و مطمئن شوید که Klaviyo را به سایت درست Square متصل می کنید. برای اجازه دادن به جاوا اسکریپت علامت بزنید و سپس تنظیمات را کامل کنید.
- تجار Square Online اکنون می توانند از داده های مشتری برای ارائه تجربه شخصی تر استفاده کنند
- ادغام Klaviyo با یک کلیک به ویژه برای بازرگانان Square POS مفید است
پس از اتصال، تمام داده های جمع آوری شده توسط Square با Klaviyo همگام می شوند. این شامل:
- بازدیدکنندگان شناخته شده سایت به عنوان رویدادهای فعال در سایت ردیابی می شوند (اگر تنظیمات جاوا اسکریپت در سایت را علامت زده باشید)
- ایمیل لغو اشتراک
- اطلاعات نمایه مرتبط با رویدادهای سفارش
- کاتالوگ مربع شما
این اعلامیه از پاشنه در می آید گزارشهایی مبنی بر عرضه اولیه عمومی سهام کلاویو (عرضه عمومی اولیه) اواخر امسال. این استارت آپ مستقر در بوستون ظاهراً بیش از 775 میلیون دلار برای ورود به بازار سهام جمع آوری کرده است و این ادغام جدید مطمئناً موقعیت آن را برای سهامداران بالقوه تقویت می کند.
کاربران Square Online از اینکه ببینند قابلیت های بازاریابی خود را ارتقا می دهد، به خصوص بین ارتباطات آنلاین و آفلاین خوشحال خواهند شد.
در اعلام مزایا به کاربران Square POS (نقطه فروش) تاکید ویژه ای شد. نرم افزار POS راهی برای انجام معاملات است که برای هر دو طراحی شده است فروش تجارت الکترونیک آنلاین و فروشگاه های آجر و ملات از طریق طیف وسیعی از کارتخوان ها و رجیسترهای Square. Klaviyo اجازه می دهد تا از تمام این اطلاعات برای اهداف بازاریابی استفاده شود، شکاف بین تعاملات آنلاین و آفلاین با مشتری را پر کند و به بازرگانان کمک کند تا تجربه خرید شخصی در تمام کانال ها
ریچ گاردنر، معاون مشارکت های استراتژیک جهانی در کلاویو، در مورد این ادغام گفت که
“ما از امکاناتی که این ادغام برای فروشندگان Square به ارمغان میآورد هیجانزده هستیم و با ادامه اندیشیدن به رابطه بین فیزیکی و دیجیتالی و یکپارچهسازی اطلاعات محصول در کانالهای درون فروشگاهی و آنلاین، شاهد اجرای بیشتر این مشارکتها هستیم.”