مشارکت جدید به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند کمپین ها را ارسال کنند و موفقیت آنها را از یک مکان مشاهده کنند. Wix همچنین بیان کرده است که شامل راهنمای گام به گام برای مبتدیان خواهد بود و آن کاربرانی که قبلاً هرگز با Google Ads تبلیغ نکرده اند، می توانند تا 500 دلار اعتبار Google Ads دریافت کنند.
تبلیغات گوگل یک ابزار بسیار مهم در دنیای بازاریابی آنلاین است. به تنهایی می شود 246 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه، و به گفته WebFx مسئول است 65 درصد از کل ترافیک به مشاغل کوچک تا متوسط هنگام ایجاد تبلیغات، صاحبان مشاغل روزانه برای کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند که Google سپس در سراسر وب نمایش می دهد. مربی بازاریابی آنلاین جو بالسترینو هزینه اولیه 300 دلار در ماه را توصیه می کند. این ممکن است زیاد به نظر برسد، به خصوص اگر تازه شروع کرده اید، اما طبق گزارش های خود گوگل، دارای یک ROI 8:1.
اطلاعات بیشتر:
سازنده وب سایت Wix اعلام کرده است که کاربران هستند اکنون می توانید کمپین های تبلیغاتی را از طریق Google Ads ایجاد و منتشر کنید از داشبورد Wix. گوگل ادز بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین است، مسئول 80 درصد از تبلیغاتی است که کاربران به صورت روزانه می بینند.
خبر ادغام گوگل ادز با Wix تنها یک خبر دیگر در تاریخ طولانی خرید و مشارکت است. طراحی شده تا کاربران را در داشبورد Wix نگه دارد.
چند ماه پیش گزارش دادیم Wix در حال ادغام با متا، به کاربران این امکان را می دهد که تمام صندوق های ورودی خود را از Wix با ویژگی جدید Wix Inbox مدیریت کنند. در ماه بعد، Wix همچنین اعلام کرد که ویژگی جدیدی را معرفی می کند که به توسعه دهندگان وب اجازه می دهد تا از داشبورد باطن آن استفاده کنند و در عین حال صفحه جلویی را با هر کدی که می خواهند سفارشی کنند.
این میزان مصرفپسندی مطمئناً مورد استقبال قرار میگیرد اما همچنین درجه ای از تسلط بر بازار را نشان می دهد از داخل دفتر مرکزی Wix. Wix قبلاً این را دارد بزرگترین کتابخانه ویژگی های هر سازنده وب سایتی که ما آزمایش کرده ایم، و این ادغام با Google Ads می تواند پایان نیاز دوباره به نرم افزار دیگری باشد. در حالی که این مطمئناً یک پیشنهاد هیجانانگیز برای Wix (و سهامداران آن) است، زمان نشان خواهد داد که چه مشارکت بزرگ بعدی در آستین خود خواهد داشت.