Wix برای بهبود ارتباطات مشتری با متا ادغام می شود

همانطور که Kyle Jenke، مدیر پیام‌رسان تجاری Partnerships در متا گفت:

Wix ادغام بیشتر با Meta – شرکت فیس بوک مجدد را اعلام کرده است. ویژگی جدید اجازه می دهد تجارت الکترونیک Wix حساب‌ها برای ادغام کانال‌های WhatsApp، Instagram و Messenger خود با Wix Inbox، به این معنی که مشاغل می توانند تمام ارتباطات مشتری را مستقیماً از وب سایت Wix خود مدیریت کنند.

حفظ روابط با مشتری برای هر کسب و کار موفقی کلیدی است و تلاش های Wix برای بهبود ارتباطات راه طولانی برای صاحبان کسب و کار خواهد داشت.

Wix Inbox چیست؟

پیش از این، Wix Inbox به کاربران کمک می کرد تا ارتباطات از Wix Chat، SMS و حتی حساب Gmail خود را مدیریت کنند.

Ronny Elkayam، معاون موبایل، بازار برنامه و محصولات استراتژیک در Wix گفت: «ادغام این پلت‌فرم‌های پیام‌رسان برتر در صندوق ورودی Wix، ارتباطات را ساده‌تر می‌کند و به صاحبان مشاغل کمک می‌کند کارآمدتر باشند. این ارتباط مستقیم و سریع باعث ایجاد اعتماد می شود و در نهایت باعث افزایش وفاداری و حفظ مشتری می شود.

ادغام های توسعه یافته نه تنها در زمان پاسخگویی مستقیم به مشتریان در وقت شما صرفه جویی می کنند، زیرا نیازی به پیمایش بین همه کانال های مختلف ندارید، بلکه می توانید الگوهایی را برای سؤالات رایج ذخیره کنید، تخفیف ها و پیوندهای محصول ارسال کنید و حتی درخواست پرداخت کنید. از طریق Wix Inbox.

چرا ارتباطات مشتری مهم است

“کسب و کارها به روشی آسان و کارآمد برای مدیریت این تعاملات در کل سفر مشتری نیاز دارند…”

افزودن پلتفرم‌های اجتماعی برتر متا به این معنی است که می‌توانید با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنید و با آنها در فضایی که راحت هستند ارتباط برقرار کنید.

بنابراین، ادغام گسترده Wix با Meta چگونه بر وب سایت شما تأثیر می گذارد؟ همانطور که اشاره کردیم، اکنون می توانید حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند WhatsApp، Instagram و Messenger را با Wix Inbox متصل کنید. همه ارتباطات خود را در یک صندوق ورودی چند کانالی ذخیره کنید.

پس‌زمینه آبی با 2 تصویر همپوشانی - یکی نمونه‌ای از ibox را نشان می‌دهد که پیام‌ها را از پلتفرم‌های مختلف دریافت می‌کند، و دیگری یک پیام را در عمل نشان می‌دهد.
منبع: Wix
  • مشاغل Wix می توانند به طور یکپارچه حساب های اجتماعی را با صندوق ورودی Wix خود متصل کنند
  • تمام تعاملات مشتری را از وب سایت خود مدیریت کنید

داشتن یک صندوق ورودی متمرکز از کسب‌وکارها در ایجاد و رشد روابط با مشتری حمایت می‌کند. چه از طریق پیام‌های شخصی‌شده خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید یا با کوپن‌ها و معاملات وفاداری ایجاد کنید، این مکالمات بر تصویر و شهرت برند شما تأثیر می‌گذارد.

و این سیستم پیام رسانی داخلی پیشرفته تازه شروع کار است – تیم Wix CRM قصد دارد کانال ها و ادغام های بیشتری از جمله اشخاص ثالث را به Wix Inbox اضافه کند.



منبع